Seuraa 

Yritin tässä tihrustella olisiko meille pinoa, mutta ei näkynyt. Piti näin ollen aloittaa uusi!

Kuinkas teillä meni joulu? Meillä mies oli kuumeessa ja oli aatonaaton ihan vetämätön. Onneksi piristyi aattona, vaikkakin ruoka ei juuri hälle maistunut. Poika oli intona uusista lahjoista, joita sai muutamia. Piparit myös kova sana. Niiden avulla sai hänet jotain syömään muutakin. Hällä ollut ruokahalu hukassa, ehkä siitä rokosta johtuu... En tiiä. Itsestä oli ihana olla vaan kotona ja nauttia jouluntuoksuista, kynttilöistä, kuusesta yms. Ruoka maistui ja vaakan mukaan painoakin on tullut....

Maha tuntuu, että on pullahtanut näkyviin. Töissä jo tuntuu, että katsovat sitä aika pitkään. Tai sitten kuvittelen.... Ensi viikolla aattelin kyllä kertoa vauvasta. En ennen ultraa ole halunnut puhua. Vanhat housut menee kyllä hyvin jalkaan edelleen, mutta kyllä se maha on niin ison näköinen. Ei ollut esikoista odottaessa tämmöinen näillä viikoilla.

Huomenna on sitten se kauan odotettu ultra. Hyvä että on heti aamusta, ettei tarvitse jännittää koko päivää. Jotenkin on epävarma olo, vaikka ne sydänäänet viime viikolla kuuluivatkin. Onneksi mies lähtee mukaan ultraan, että on tukena. Sen jälkeen menenkin kyläilemään yhdelle ystävälleni ja loppupäiväksi ostoksille. En ole alennusmyynneissä vielä käynyt kertaakaan.

Nyt mentävä, kun tuo poika odotteleepi seuraa.

Kidelma rv. 12+5

Sivut

Kommentit (24)

konsanaan toivottaa Kidelmalle ihania ja liikuttavia hetkiä np-ultraan!

Siinä näytöllä kyllä näkyy niin jotain taianomaista, josta ei saa silmiään irroitettua!!! Nautihan joka hetkestä!

Meillä täällä pohjanmaalla se np-ultra tehdään alateitse ja rakenneultra sitten masun päältä? Onko muualla päin samanlainen käytäntö vai riippuuko se jotenkin odottajan masusta!?!

" Odotan" että PikkuPimu heräisi päikkäreiltä!

Nukkunut kohta ihanaiset 4h!

Uskon että meillä on menossa kasvupyrähdys, nimittäin joulusta asti nukkunut joka päivä 4h päikkärit ja yöt läpeensä! Siis toki on nukkunut yönsä hyvin jo piiiiiitkään, mutta yleensä kerran aamuyöstä on pitänyt nousta ja käydä laittamassa tuttia suuhun ja peittoa päälle, mutta nyt kun illalla sen sänkyyn 9 pintaan kannat niin sinne nukahtaa ja aamulla n. puol 9 herätetään! Ihanaa josko se olis nyt mamille armolllinen ja jatkaisi tälläisellä rytmillä hamaan tulevaisuuteen... taitaa olla toiveajattelua!! =)

Ei siinä,

jatketaan taas!!

-S-

Kiva oli lueskella teidän ultrassa käyneiden juttuja!:)

Minä ilmeisesti pääsen raskausaikana ultraan sen 3 kertaa..eka on alkuraskaudenultra,se on sit joskus tammi-helmikuussa.

Eka neuvola aikakin on vielä saamatta,just koitin neuvolaan soittaa ja vastaaja oli vastassa..murr.

Olen ihmetellyt sitä kun mulla ei vielä(kään) ole pahoinvointia..nyt on rv 5+2 ja ainakin edellisessä raskaudessa pahoinvointi alkoi 4+4 pvänä.Esikoisesta en enää muista.Mut huolettaa et kaikki ei oo kunnossa kun pahoinvointi puuttuu..

Minä olen öttiäiselle ostanut Pikku Ruu haalarin ja yhden housut+paita setin..mut onhan se pelko silti mukana.

Mitähän viel..en nyt muista mut tuun illemmalla käymään uudelleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ymmärrän kyllä NYT täysin miksi käyt yksityisellä!

Meillä eräs puolituttu toimii äippärineuvolassa lääkärinä ja ilolla käyn hänellä! Aivan ihastuttava naishenkilö! Toivon niin että se olisi hän joka meidät " hoitaisi" tulevillakin kerroilla!

Mutta ettei tärkein pääse unohtumaan haluan toivottaa tännekin kaikille oikein ihanaa,räiskyvää,rauhaisaa,huoletonta,pirteää ja pakkas vapaata uutta vuotta! Ihan vain siksi ettei näpit jäädy kun raketteja ollaan tussauttelemassa taivaalle! ;)

Muistakaa suojata silmänne ja olkaa varovaisia niitten pommien kanssa!

Palaillaan sitten ensi vuonna! Hihi... ensi vuonna...kuulostipa hassulta! =)

-S-

Kiitokset Jaja ja Mallariina myötäelämisestä noissa miun höpsähtäneissä jutuissa ultran suhteen! Nyt tuntuu tosiaankin sille, että voi alkaa nauttia olostaan ja kertoa vauvasta. Teillä se ihana tapaaminen vauvan kanssa edessä pian! Odotus palkitaan kyllä =)

Nellariina, meillä mennään samoissa päivissä siun kanssa odotuksen ja tän ekan ultran suhteen. Millos siulla seuraava, jännä jos taasen samana päivänä? :)

Nyt mentävä pakkaamaan töihin eväät ja syömään, taas, jotain. Huomenna aamu eli ei tässä voi juuri illalla juhlia tahi valvoa. Ei silti, eipä tässä vettä vahvempaa voi juoda.

Illalla kurkkaan mitä teille kuuluu ja kirjotan enempi!

Kidelma

Tervetuloa uudet odottajat, Taelsa nyt ainakin, mutta tosiaan paljon onnea plussauutisista kaikille, joille asia on tuore!

Vietän (IHANAA!) vapaapäivää, vielä pyjamassa, mutta suunnittelin lähteä käymään uimassa ja sen jälkeen aleostoksilla. ;) Huomenna juhlistetaan miehen & kaveripariskunnan kanssa vuoden vaihtumista syömällä herkkuja hyvässä seurassa ja yritämme jaksaa valvoa yli kahteentoista. ;) Musta, entisestä yökukkujasta, on tullut semmoinen, että nukkumassa olis kiva olla jo kymmeneltä.

Massuun (massusta) ei kuulu mitään. Olisi ihanaa tuntea jo liikkeitä. Moni tuntee jo tässä vaiheessa, ja mun käy vähän kateeksi. ;) Monella kyllä menee vielä pari-kolme viikkoa, eli yritän myös olla huolehtímatta. Rakenneultraan on aikaa nyt... 12 päivää, silloin selviää taas paljon lisää! Toivottavasti positiivisia uutisia! Neuvoloiden välillä on tässä vaiheessa 1,5 kk ja se tuntuu pitkältä ajalta, kun tulokas ja minä ollaan ihan " oman onnemme nojassa" .

Pikkugallup: oletteko tehneet jo vauvalle hankintoja? Me saimme joululahjaksi Sintille ihanan vaatesetin, ja yksi (tytön?!) potkupuku on itse ostettu, mutta se tietty täytyy antaa eteenpäin, jos poika syntyy. En oikein uskalla vielä kovasti ostella, mutta ihanahan noita tavaroita olisi jo hypistellä...

Kiva, että pinoa on syntynyt vilkkaasti! Antakaahan kaikki kuulua itsestänne, on aina tosi kiva lukea varsinkin vanhojen tuttujen sädenimien kuulumiset!

(Ja jos käytte kuumepuolelta täällä kurkkimassa, niin hyvin mahtuu koko ajan uusia & vanhoja säteitä mukaan! Olis ihana nähdä teitä täällä, ja nythän taitaakin olla taas plussa-aalto meneillään.)

t. K. rv 17+6

Heips,

Kävin viikon tauon jälkeen hakemassa Säteiden listaa ja täältähän se löytyi pitkänä!! Onnea uusille plussanneille, ainakin Jonzulle, taelsalle ja kääk kun en muista kuka vielä kertoi ihanista uutisista...

Kiva lukea teidän n. rv 11 paikkeilla olevien juttuja masustanne ja ultrassa käymisistänne! Mukavaa, että esim. Kidelmalla oli kaikki kunnossa :) Itse malttaa paremmin vielä odotella. Sitä kun miettii jo nyt, että onkohan masu kasvanut jne kun esikoista odotan... taitaa olla " ylimääräistä" kerääntynyt tässä joulun aikana tohon alavatsan seudulle. En ole urheilemaankaan jaksanut raahautua. Väsymys oli viimeviikollakin työpäivän jälken niin kova, että en voinut kuvitellakkaan.

Sain varattua ekan neuvolan 13.1 ja lääkärinkin sain 16.1. Ekassa ultrassa kävin ennen joulua rv 5 + 3. Oli ehkä vähän liioittelua mennä niin aikaisin, mutta oli mukava nähdä, että kaikki oli sen näköistä kuin pitikin :) Limakalvot paksuuntunet ja todennäköinen ruskuaispussi mustana pienenä pisteenä. Kerrottiin sitten jouluna vanhemmille tästä uutisesta, mutta ei vielä muille.

Onnea kaikille odotuspuolen Säteille vuoteen 2006! Meillä on alkamassa ikimuistoinen vuosi!!

Anny

Nyt sitten uskallan jo tännekkin pinoutua kun se kunnon plussa sieltä tuli.

Neuvola-ajan saan tilattua maanantaina " vasta" kun tämän viikon on TK täällä kiinni.

Toivotaan et asukki pysyy kyydissä loppuun asti!

Joulusta joku kyseli (onneton tämä mun nimimuisti) meillä jouluaatto meni kotona ollessa,syödessä,saunoessa ja lahjoja avatessa.:) Ihana oli katsella lasten iloa paketteja aukoessa.:) joulupäivänä sitten käytiin vanhempien luona.

Ihana joulu kyl oli kaiken kaikkiaan ja vielä kun sen haamun lahjaksi saimme.:)

Minulle ei vielä ole kauhee väsymystä tullut..tai no sen oon huomannu että yöt nukun tosi sikeesti kun ennen heräilin vähän väliä.

Saa nähdä millon ne kunnon oireet alkaa..

Jonzu

Vielä aiempiin juttuihin; mä en ole vielä hankkinut mitään masulaiselle. Taidan olla vähän taikauskoinen.. Mun ystävillä on paljon vauvoja, joten luulen, että saadaan aika paljon tavaraa ja vaatteita käytettynä, mutta kyllä jotain sitten haluan itsekin hankkia.

Oikein hyvää vuodenvaihdetta teille kaikille! Kippis uudelle vuodelle!

mallariina ja masulainen rv 11+5

Ja terveiset Lapista. Oltiin siellä joulua viettämässä isommalla porukalla ja oikein oli onnistunut reissu. Melkein kyllä tuli vieroitusoireita olla poissa täältä yli viikko!! ;)

Onnea uusille odottaville säteille Jonzulle ja Taelsalle! Tervetuloa tälle puolen masua kasvattamaan. Onko muitakin?! Nuo tuosta pinosta bongasin.

Ihana kuulla iultrakuulumisia ja että kaikki on ollut hyvin. Erityisen iloinen olin KIDELMA sinun kuulumisista, kun silloin alussa oli vähän hankalaa. Mutta ihanaa, että asukki voi hyvin. <3

Itse odotan vielä malttamattomana ultraa, joka on ensi tiistaina. Sydänääniäkään ei ole vielä kuunneltu, joten ainut " todiste" masulaisesta on ultra rv6+2. Masu on kyllä alkanut jo pullottamaan ja olevinaan tunnen jotain kovempaa alavatsaa painaessa. Toivottavasti se pikkuinen siellä köllöttelee ja voi hyvin.

Väsymys on pikkuisen helpottanut, mutta kyllä uni on lomalla maistunut noin 12h yössä... Huomenna on sitten tosiaan tsempattava ja valvottava yli puolen yön kun vieraitakin tulee. :) Pyysin miestä hakemaan mulle holittoman kuoharin, onkohan mistään kotoisin?! No, kokeillaan.

Väsymyksestä puheen ollen, taidankin siirtyä pehkuihin. Hyvää yötä ja hyviä vointeja!

mallariina ja masulainen rv 11+4

Täällähän minä mummolassa;) Matleena olikin jo kaipaillut -kiva juttu:)

Onnea myös Serafille, Jonzulle ja Taelsalle plussista! Ihanaa kun odotuspuolen säteissäkin alkaa olemaan porukkaa, niin päästään heittämään kunnolla juttua;)

Meidän Uusi Vuosi vaihtuu siis täällä mummolassa ja huomenna mennään vihdoin kotiin. Paha olo alkaa täällä helpottumaan ja viime keskiviikkona neuvolassa kuultiin ensimmäiset sydänäänetkin:) Kovasti jymsytti pikkaraisen sydän. Muutoin omaan napaan ei kuulu ihmeitä. Minäkään en ole tehnyt vauvalle vielä mitään hankintoja kun on ennestään niin paljon tuota vaatetta ja muuta roinaa.

Onnea myös Kidelmalle hyvistä ultrakuulumisista! Itselläni np-ultra on vasta 10.1, joten vielä 1,5 vkoa ennen kuin taas näkee pikkaraisen. Meillä ei muuta ultraa kunta tarjoakaan jos kaikki on ok, joten pitää nyt katsoa josko pääsisi edellisen raskauden ongelmien takia erityisseurantaan vai pitääkö harkita sitten rakenneultraa yksityiselle.

Nyt pitää lähteä antamaan tuolle meidän tirppanalle ruokaa, että saa nukkumaan... on tirissyt jo jonkin aikaa tuossa jaloissa.

Vielä kerran hyvää Uutta Vuotta kaikille säteille!

Toivottelee: Jaja ja pikkarainen rv 11+5

Huomasin viestisi ja pakko oli sinuakin vielä onnitella täälläkin puolella. Äsken laitoin onnitteluja kuumeilupuolelle, mutta ONNEA!

Ihana joululahja sinulla tosiaan on ollut! Siitä saa nauttiakin sitten pitkään, siis ennen kun sen lahjan saa syliinsä! =) No hyvää kannattaa odottaa!

K

Ajattelin tulla morjenstaan teitä!

s.m.r: en ole kuullut siittä seerumiseulasta... sekö se oli!

Ja kuten tosin jo ennätitkin toteamaan niin saan varmaan tuutin täydeltä infoa siittä kun sitten 23.1 ekkua kertaa menen moikkaamaan meidän terkkaa! Muuten saanko kysyä miksi käyt yksityisellä puolella lääkärissä?

Mietin tässä jo sitä meidän tapaamista ensi kesän korvilla! Onko sinulla sellaista " salanimellä" olevaa sähköposti osoitetta? Omassani on koko nimi ja jos sitä vielä hetken tahtoisi anonyynikkona pysytellä tämän asian kanssa!

Ei sen puoleen, kyllä me jo perheen jäsenille ja rakkaimmille ystäville kerrottiin asiasta! Toki nellariinan tapaan myöskin terveellälailla olen huolissani piskuisen kehityksestä ja yhteisestä matkastamme, että päästäänkö yhdessä maaliin...

Jotenkin kuitenkin molemmat miehen kanssa ajatellaan niin että se mikä tapahtuu on tarkoitettu ja jos km osuu meidän kohdalle niin siitäkin sitten puhutaan avoimesti! Mutta en minä sitä tarkoita että jokaiselle tästä jo tässä vaiheessa kerron, mutta ymmärrätte varmaan kuinka vaikeaa tätä on pitää salassakaan...;)

Meillä mennyt viime yö ihan reisille...

Naapurissa oli TAAS vaihteeksi bileet ja musiikki soi niin kovaa klo 01.30 että nyt sitten viimein soitimme poliisit! Olemme heille jo vähän aikaa sitten ystävällismielisen mutta napakan kirjeen asiasta kirjoittanut ja se auttoi vähäksi aikaa...

Poliisit tuli ja talo hiljeni ja yllätykseksemme mies lähti poliisien mukaan!

Tiedä sitten mikä siellä oli tilanne! Mutta tämmöinen on niiiiiiiiin raivostuttavaa! Onneksi tyttö ei herännyt/häiriintynyt! Mutta tästä lähtien soitamme joka kerta poliiseille!

Tämän asian jollain huom! JOLLAIN tapaa ymmärtäisi jos naapurissa asuisa nuoripari, mutta kun he ovat lapseton uusio pari siinä viivissäkymmenissä! Ja viina maistuu molemmille... Eihän siitä sitten muuta puutukaan kun että ne sterkat lyödään täysille! Ei ymmärrä!

Mutta menen lepäämään kun typykin nukkuu!

K@isalle onnea ja ihanaisia hetkiä rakenneultraan!

Nellariinalla se np-ultra jo olikin... Kidelmallahan oli tänään! Odotamme malttamattomina uutisia!

Mutta, nyt tää menee huilaamaan!

Palataan!

-S-

Piiiitkästä aikaa taas minäkin pinoudun. Yritin kyllä viime viikolla parikin kertaa, mutta se hävisi aina jonnekin bittiavaruuteen... &" %¤/" #!, joten luovutin. Kokeillaan josko nyt tulee kuulumiset perille!

Täällä kans väsyttää, mutta onneksi jo vähemmän. Eilen kyllä nukahdin taas ennen kymmentä, mutta päivät jaksan jo ihan hyvin. Oon vähän odotellut jo tuntevani liikkeitä ja ollut vähän huolissaankin niiden vähyydestä/olemattomuudesta, mutta tänään on tuo pikkuinen sitten ilmoittanut olemassa olostaan koputtelemalla mua toiseen kylkeen. :) Kai se on uskottava, että se vauva siellä potkii vaikka aluksi luulin sen olevan elohiiri.. =D

Jään nyt vuoden alusta kotiin äitiyslomaan asti eli nyt mulla on aikaa sitten käydä enemmän täälläkin. Tiedä vaikka pinoudun teidän häiriöksi päivittäin. ;)

Ja joulukin tosiaan meni. Oltiin ensimmäinen joulu kotona ja mun äiti ja veli sekä miehen äiti ja kaikki sisarukset oli meillä aaton. Oli ihan kivaa, vaikka miehen veli olikin jo päissään meille tullessaan... :/ Mun kodin jouluun kun ei alkoholi ole kuulunut koskaan muuten kuin ruokaviinin merkeissä. Otinpas itsekin puoli lasia punaviiniä kinkun kanssa.

Lisää säteitä pinoon, hop hop!!!

mirju ja pikku-pööpöti 15+4

Mukavasti vuosi vaihtuikin. Meillä oli kylässä ystäväpariskunta, syötiin, juotiin ja katseltiin ja vähän ammuttiinkin raketteja. Se holiton kuohari kävi muuten ihan juhlajuomasta, vaikkei tietty ihan holillisen veroista olekaan.

Tänään olen sitten potenut " sympatiakrapulaa" muun joukon kanssa. Mutta se verran heitä kyllä säälin ja halusin helliä, että tein vallan hienon ja runsaan brunssin. :)

Oikein ihanaa vuotta 2006 teille kaikille!

mallariina ja masulainen rv 11+6

En ehtinytkään käydä täällä sitten viime vuonna, kun eilen en töiden jälkeen jaksanutkaan. Työn täyteinen ilta ja kotona olin poikki. Sipsejä söin vähän ja limpparia. Ja nukkumaan jo ennen klo. 23 ja sainkin nukuttua onnneksi hyvin. (korvatulpat siunattu keksintö!)

Ihanaa oli kun ei ollut yhtään huono olo aamulla, niinkun varmaan monilla oli. ;) Minulla nykyisin ihan tavallinen olo, ei enää okseta yms. Ihanaa, kun näin on. Toivottavasti pian kaikki voivat alkaa vaan nauttia raskaudesta!

Anny, joo ihanaa miustakin kun kaikki oli ultrassa kunnossa. =) Oonkin tässä nauttinut nyt tästä raskaudesta täysillä, enkä ole enää niin stressannut. Alku aika onkin mennyt enemmän ja vähemmän miettiessä meneekö kesken ja onko vauva terve yms.... Meinasin mennä jo siihen verikokeeseenkin joka tehdään näillä viikoilla, mutta jätän väliin kuitenkin kun np-ultrassa ei niskaturvotusta. Nautinnollista raskaus aikaa sinulle ja älä stressaa turhaan, niinkun minä!!!

Matleena, toivottavasti töissä käynti lähtee hyvin käyntiin ja tyttö viihtyy päiväkodissa hyvin! =)

Lähdetään huomenna aamulla pojan kanssa mummolaan ja täällä on pakattu urakalla vaatteita ja syömistä yms reissulle. Pitää vielä miettiä onkos kaikki nyt mukana ja viedä kassit jo valmiiksi rattaiden kyytiin että aamulla ei tarvitse niitä enää viritellä.

Eli en ole täällä häiriköimässä hetkeen, perjantaina tullaan kotiin ja hetimiten töihin. Mitenhän pärjään ilman teidän seuraa näin kauan.....

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Kidelma (huomenna jo rv.13!)

Käyn yksityisellä lääkärit ihan vaan paikallisten TK_lääkäreiden tympeyden takia, joskus voin kertoilla enempiä...

Laittelehan spostia mirovaltteri@yahoo.com

Tutut kyl voi tunnistaa, mutta eihän täällä mistään rikollisesta jutella, vaikka tässä tuota kautta paljastuisikin...

Heipat, have to go!

Voi kun on ihanaa ja hienoa saada uusia mukaan! TAELSA nyt uusimpana, olen niin onnellinen puolestasi! Itse kun en edes kunnolla tiedä tuosta " vauvanteosta" , muutakuin ystävien kautta, niin on vaikea ymmärtää kunnolla, miten ihanalta se plussa sit viimein varmaan tuntuukaan! Vaikka ainahan se tuntuu, mutta on siinä vuoden aikana jo ehtinyt niin paljon pettyä, että se onni on varmaan sit moninkertaista!

Mä oon tullu vähän tälläseksi listahiljaiseksi...jotenkin tämä raskaus on vielä siinä vaiheessa, ettei ole paljon kerrottavaa ja esikoinen vie ajatukset muualle ja töiden järjestely aiheuttaa omaa päänvaivaansa, niin vaikka pinoja luenkin, ei oo jotenkin omaa asiaa... Sit hetken päästä kun masu kasvaa, liikkeet tuntuu, sukulaiset ja ystävät saavat tietää odotuksesta ym, niin sit on asiaa eri tavalla.

Mulla oli siis eka neuvola viime viikolla ja ultralla katottiin, että yksi pieni ihmisen alku siellä köllötteli ja sydän löi! Ens viikolla on sit torstaina np-ultra. Ja sit eka lääkäri on 24.1. Käyn lääkärit yksityisellä puolella. Ja SERAFI, oeltko kuullut jo seerumiseulasta, joka on liitetty np-ultraan? Meinaatko osallistua siihen? Ekassa neuvolassa kuulet sit enemmän, jos siitä et vielä ole kuullut. Mä kävin siinä verikokeessa ja sit ultrassa yhdistelevät tuloksia ja kertovat ne. Ja käsittääkseni juuri näkyvyyden takia tekevät tuon np-ultran alakautta, kun kohtu on silloin vielä joka tapauksessa niin paljon luisen lantion suojassa.

Raskaus alkaa muuttua vähemmän oireiseksi, joka on mukavaa...Eli väsymys on vähäsen helpottamaan päin, vaikka vieläkin voisin nukkua päikkärit joka päivä esikoisen nukkuessa (ehkä siksi tämä palstailu on vähentynytkin, kun ennen olin aina netissä esikon päikkäreiden aikaan, mutta nyt oon nukkunut itekin. Se kun on ainut aika päivästä, kun on mahdollisuus levätä. Nyttenkin tuo esikko tuossa vieressä katsoo Tomi Traktoria videolta ja on levittänyt kaikki löytämänsä lehdet ympäri huonetta ym mukavaa, kun äiti ei ehdi kiinnittää huomiota. Joten taidan kaapata lapsen kainaloon ja mennä tekemään makkarakastiketta!

-S- rv 10+3

Ajattelin minä myöskin kantaa korteni kekoon!

Eilen jo ennätin kyselläkin Säteiden pinon perään tuolla kuumeilu puolella ja kun sellaisen nyt tällä odotuspuolella bongasin niin piskuinen huojennus tapahtui... Nauroinkin miehelle eilen että te Säteet olette minun virtuaalivertaisryhmä! Ja olen kyllä kiintynyt teihin! Eli ihanaa että nyt saa jatkaa kirjoittelua tälle puolelle! Toki myös toivotaan että tilanne sellaisena jatkuukin ja yksiön alivuokralainen sanoo sopparin irti vasta lähemänä h-hetkeä!

Mutta joulusta Kidelma kyseli!

Kiitos se meni hyvin ja rauhaisissa merkeissä. Olimme minun vanhempien luona ja oli ihanaa kun ei tarvinnut laittaa ruokaa, vain auttaa pöydän koristelussa ja siivoamisessa! En nimittäin ole mikään mahdottonan hyvä kokki! Saan kyllä perus ruoan aikaan mutta esim. äitini tekee kaikki laatikot itse, niin siinä paikassa minulta alkaisi nousta savu korvista!

Metleenan kanssa yhdyn väsymyksen kerhoon!

Ja tässä väsyssä se inhottavin puoli(ainakin minun kohdalla) on että vaikka nukkuisit miten paljon niin on silti se mahdoton väsy... No hyvän asian puolesta! Kyllä tätä väsyäkin kestää ennemmin kuin pahoinvointia!

Nyt tääki menee nukkumaan!

Toivotaan että saadaan säteidenkin pino kukoistamaan tällä puolella!

Palataan!

-S-

Ihanaa kun oli näin paljon juttuja tullut sitten viime käynnin!!!

Kiirettä pitää, vasta tulin kotiin puoli viiden maissa. Huh kun väsyttää, kun tuli jo herättyä aamulla neljältä jännittämään...

Niin ultrassa käytiin ja siellä se vauveli köllötteli! Oli viikkoihin nähden ihan oikeissa mitoissa eli n. 7 cm. Oli aikas hiljaa ja rauhallisesti siinä aluksi ja nauroinkin että onpa rauhallinen verrattuna esikoiseen. Hän sätki ja hyppi kovasti. No kätilö sanoi, että kyllä vauvaan liikettä saadaan ja paineli masua. Siitähän vauva innostui ja alkoi " jytäämään" . Tuli ihan kyyneleet silmiin kun ns. juoksi ja heilutteli käsiään. Katsoi myös välillä meihin päin ja poseerasi ihan. Voi, kyllä tuo ultra tekee sen odottamisen vaan konkreettisemmaksi!!! Seuraava ultra on helmikuun puolessa välissä. Niin tulin päivissä takaisin siihen, mikä oli kuukautisen mukaan määritetty. La 10.7.

Tänään oonkin sitten liidellyt pilvissä, kun vauva siellä oli ja ei tarvitse enää niin stressailla kun viikkojakin jo noin paljon. Nyt voi sitten kertoa kaikilla tutuillekin jo asiasta, jos sille tuntuu. En varmaan osaa olla tästä asiasta enää hiljaa. =)

Tuli tuhlattua kunnolla, kun kävin ultran jälkeen ostoksilla parin kaverin kanssa. Anttilasta sai -30% alennusta leluista ja ostin pojalle jemmaan dubloja ja palapelejä. Itselle ostin vähän pidempi mallisen paidan.

En ole ostanut vauvalle mitään, kun meillä niin paljon vauvanvaatteita. Pitää kyllä jotain uuttakin ostaa ja jos tulee tyttö, niin sitten ainakin. Aiotteko ottaa äitiyspakkausta? Itse en ota, kun tosiaan niitä vaatteita on. Tuolla rahalla voisi ostaa rattaisiin sisaristuimen tai seisomalaudan tai niitä uusia vaatteita.

Mutta palaan taas myöhemmin, pakko mennä syömään. Krooninen nälkä koko ajan!

Kidelma ja rv. nyt siis 12+4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat