Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse olen tosi ruma vaikken kovin lihava, ylipainoa on kyllä 10 kiloa joten läsbää löytyy :( nyt odotan toista lastamme rv 18....

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ylipainoa on 60 kg, polvia ja nilkkoja särkee aina kun liikkeelle lähtee, laihduttaminen ei onnistu ei kirveelläkään, kun verensokeri laskee monta kertaa päivässä alle 3 ja tulee karmeat oireet siitä, eli syötävä on...

Rullatuolissa tässä kohta ollaan ja ehkä pääsen vielä teeveeseenkin näyttämään ihania läskejäni, kunhan vielä muutaman kerään...

repikää tästä kymmenen kiloa ylipainoiset......!!!!

mutta muuten kroppa onkin sitten niin järkyttävä.....25kg ylipainoa,kaksosten odotuksen jälkeen maha pelkkää löllö ihoa ja läskiä ja ruskeita todella pitkiä ja leveitä raskausarpi.

tissit ovat liian isot ja roikkuvat oikeasti niin että nännit osoittavat suoraan alaspäin....mitäs muuta,no onneksi takapuoli ja jalat ovat suht hyvässä kunnossa,kaikki on vaan kerääntynyt tohon mahan seudulle,kaunista!!!!

Ihanaa itsesääliketju :)

Minulla on ylipainoa parikymmentä kiloa ja olen rv 25. Raskausarpia maha raidallisena edellisestä raskaudesta ja posketkin roikkuvat. Kädet on kuin lapiot - naisellisuus kaukana - ja rinnoista en viitsi edes puhua.

mutta en mä kyllä ala itsesäälissä rypemään.

kun ei se koko elämä ole siellä ulkonäössä.

itsellä arpinen iho

painoo sata

tissit roikkuu

ja silti olen tosi suosittu miesten piireissä.

asenne ja se mitä sisällä on, tulee ilmi kaikista ihmisistä ja se vetää esim miehiä puoleensa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat