Seuraa 

Sivut

Kommentit (32)

Hurjasti onnea plussasta! Ihanaa, että säteet saavat plussia, se pitää omaakin toivoa yllä :)

Mutta palaan jälleen illalla, nyt pitää jatkaa töitä..

venla

älskling: Onpas sulla hankalasti pitkiä kiertoja. Toivottavasti nyt pian tasoittuvat ja tulevat lyhyemmiksi - tai ainakin selvemmiksi. Luonnolla taitaa vaan mennä nyt pikku hetki saada kroppa aikatauluun. Ja tänne vaan sekaan kertomaan kaikista mahdollisista tunteista mitä on. Sehän tämän palstailun idea on.

Niin ja tervetuloa joukkoon uudet säteilevät säteet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kävimpä sitten jotain laittamassa esittelyyn... käykees lukemassa jos anzq:sta jotain haluutte tietää. Liikoja en paljastellut, ettei tutut tajua minua täältä vauvakuumepalstalta ;)

Kävimpä sitten ostamassa itselleni juustonaksu pussin lohdutukseksi tädin tulon takia. Nyt on kaamee olo :P Sen siitä saa kun ahmii liikoja. Joulusuklaatakin olisi jäljellä... siirryn niihin sitten seuraavaksi, kun tää ällötysolo loppuu *hieroo jo käsiään* Huomenissa sitten paastotaan :P

kauhee kirjotus vimma tuli... taidankin siirtyä maileja kirjoittelemaan, kun kerrankin on asiaa :D

Niin ja ilta kahvit on saatava... ei kun keittämään

-anzq-

Tosi upeeta!!! Ja joku muukin oli plussannut ONNEA!

En ole taas pitkään aikaan kirjoitellut, mut joka päivä oon käynyt lukemassa teidän kuulumiset.

Joulu meni omalla painollaan pyöriessä sukulaisten luona. Loma jatkuu vielä tän viikon eli töihin palaan 2.1.2006 kahden viikon rentoutuneen loman jälkeen.

Sit ootellaan vaan seuraavaa lomaa joka alkaa 27.1 ja lähdetään Leville reiluksi viikoksi.

G: mun nimimerkki tulee vaan mun olotilasta, kun oma nimi oli jo käytetty enkä siihen hätään mitään muutakaan keksinyt.

G: paras joululahja oli uusi kännykkä ( vielä kun oppisi käyttämään sitä )

Oma napa: menossa kp 36/29-35 tai miten sitten meneekään kun oli km marraskuussa. Ei mitään oireita kumpaankaan suuntaan.

Ti 21.12 kävin vielä verikokeessa ja hcg oli 1 eli laskenut niinkuin pitikin, mutta ihmettelen miksei ollut nolla.

Nyt sitten tietysti mietin, että tuskin olen raskaanakaan jos 1½ viikkoa sitten ei hcg ollut korkeampi. Toki silloin kp 21.

Viimeksi tein testin kp29 ja näytti negaa ja kp33 plussaa.

Sori vaan taas nää omat mietinnät, mut tänne on niin helppo purkaa omia ajatuksia!

TARRASUKKIA PLUSSANNEILLE JA OIKEIN PLUSSAMYRSKYÄ PIINAILIJOILLE!!!!

Nyt kun ajatukset alkaa taas luistamaan Taelsan huippu-uutisten jälkeen, tulen kommentoimaan muita juttuja.

Jedelede: Olipas harmillista, että bongasin ihan väärän äipän lapsineen. Ja todella oikeaan osuit: minä joka kerta terästäydyn siinä teidän kohdilla ja pistän listaemotutkan päälle! =D Mutta säilyypähän nyt jännitys, ja pyöräilymatkoille on jotakin lisähaastetta. Maailma on erilainen syyssäteen silmin. Hihii.

Ja siitä kotipaikkakunnasta¿ onpas vähän noloa, mutta minä olen kotoisin ihan pk-seudulta. Yhdessä elämänvaiheessa asustelin hetken tuolla mie/sie-alueella, joten sieltä jäi se muistoksi. Ja minun mielessäni murre yhdistyy ko. paikkakunnan leppoisaan ilmapiiriin ja erittäin hyviin muistoihin. Tästä syystä tulee tuota murretta käytettyä sellaisissa ¿sympaattisissa yhteyksissä¿ (niin kuin täällä palstalla). Eli ihan lainasanoja minulle.

Raskautuneet: Kiva lukea teidän kuulumisia! Käykäähän jatkossakin kertomassa. Koska minä olen kova laskelmoimaan (älä, tosi iso uutinen) sekä esikoisen kuumeilija, niin kaipaan kaikenlaista infoa raskauden etenemisestä. Olen jo omista housuistanikin mittaillut, että kuinkahan pullea maha niihin mahtuu¿ Onneksi olen tällaista persevää tyyppiä, joten vyötärön kohdalla on usein aika paljon tyhjää tilaa. Muualla ei sitten tilaa olekaan, joten toivottavasti ei lähde heti kokovartalopullistus käyntiin. Tai ehkä näitä voisi miettiä sitten, kun lähtisi nyt ensin se raskaus käyntiin. =)

Anzqulle (kääk, miten tuota taivutetaan?) tervetulotoivotukset ja -loilotukset!

Ajoituspohdintoihin vielä, että minä en ymmärtänyt, että miksi ei loppuvuoden vauvaa? En siis tarkoita kyseenalaistaa, vaan ihan vilpittömästi kyselen, jotta onko minulla jäänyt joku aspekti laskelmoimatta (mikä tietenkin minua heti huolestuttaa¿)? =) Itse olen syntynyt loppuvuodesta, eikä siitä kai mitään haittaa ole ollut. Paitsi se, ettei päässyt kavereiden 18-vuotissynttäreitä baariin juhlistamaan, kun en kehdannut lainapapereilla mennä. Vai onko tosi pienen kanssa hankalaa tämä talvielämä?

Voi että. Kylläpä on iloinen mieli, kun säteissä plussatuulet puhaltaa! Nyt taas tuntuu siltä, että oma raskautuminen on lähes varmaa¿ jahka ensi päästään vauvantekohommiin. Joten viikonpäiväteema on todella osuva tähän päivään *viittilöi otsikkoon*. Vähän jännittää, kuinka tässä kierrossa käy, kun ollaan ¿viikonloppupuuhastelijoita¿ enimmäkseen. Onneksi on ovistikut oljenkortena, niin ei tarvi kahta viikkoa pingottaa (kun ei tuosta kierrosta taas tiedä).

Nyt vaan puhkutaan plussatuulia jokaisen suuntaan, niin ollaan keväällä kaikki kasvattamassa odotuspuolen pinoja ja ihania masuja!

-Pyrtsinen-

ps. Miten tästä tuli taas näin pitkä papatus? Minäkin valitan, että on muka kiire, ja täällä sitten ehtii ummet ja lammet repostelemaan =)

PALJON ONNEA TAELSA!!!!Ihana uutinen!!Sai tipan minunkin linssiini..näitä plussa uutisia on aina NIIN ihana kuulla ettei tosikaan!!

Nyt paljon tarrasukkia ja ONNEA vielä kerran!!!!

Ja sit omaa napaa..tein sit sen neljännen testin ja plussaahan se näytti..ens viikolla sitten tilaamaan neuvola-aikaa.:)

Niin ja Venlalle PLUSSATUULIA!!

Nyt menen odotus puolelle katsomaan josko joku ois pistänyt pinoa ja jos ei ole niin alotan syyssäteiden nimellä!=)

Soittelin heti tänään neuvolaan ja vielä tää raskaus varmistetaaan ens vkolla siellä. Haluun vaan varmistuksen tai jotain...

Ja sit niihin fiilareihin kun joku niitä kyseli (sori, meni vähän ohi): Ite en voi uskoa todeksi ja jotenkin on sellanen hölmistnyt olo, mutta kai se on vaan pakko uskoa.

Eilen illalla kerroin ekan testin tuloksen miehelle ja se hymyili silleen hassusti. Tänä aamuna se sit rupesi jo suunnitteleen makkari remonttia ja kun se päivällä soitti mulle töistä, mitä se ei yleensä tee, niin oli se jo parhaalle kaverilleen kertonut pakon sanelemana kun oli ollut uudesta vuodesta puhe ja että mä olen kuskina. Olihan se sit pakko ollut kertoa. En kai pysty oleen hiljaa tästä " olotilasta" , joten kai se täytyy pian porukoillekkin kertoa ja kavereille lauantaina.

No, anyway. Sori kun tuli omanapainen juttu mutta KAIKILLE sitä tarvitseville plussatuulia ja KIITOS onnitteluista. Heilun kuitenkin teidän kanssa täällä vielä pitkään.

-Taelsa-

taivuta vaikka noin :D mutta toki voi olla ihan anskukin :D

Jotenkin kun tippui keijuista pois, niin ei osaa etsiä omaa pinoaan :( Mutta kai sitä kohta taas vauhtiin pääsee. En osaa lopettaa palstailua...vaikka tervettä se olisikin. Ei tarvitsisi ajatella niin paljon vauvoja. Mutta palstailu vähentää minun höpötyksiäni täällä kotona, niin säästyy muiden korvat. :D

Onkos täällä ketään sellasta jonka tulevalle vauvalle ja esikoiselle tulee iso ikäero? Meillä se tulee olemaan yli 7 vuotta, joten vähän jänskyttää. Olo on kuin ensikertalaisella :)

hups... tää painuu nyt vessapaperin ostoon. Poika huuti just, että paperi loppui :P Ja sitähän kuluu näin tädin aikana runsaasti... joten heipparallaa

kävin äsken laittamassa tietoni tuohon esittely pinoon. Katselin et hyvät plussaus prosentit teillä...ehkä jotain säteitä tarttuisi minuunkin;) Kuuluin keijuihin, mutta ikävä kyllä tipahdin sieltä pois. No lokakuuhun taas uusi toive :)

Syksyllä on vauvanteko puuhat aloitettu...tai teko ja teko...eipä niitä vaan tehdäkkään :P Tälle kierrolle ajattelin ottaa kaikki poppakonstit käyttöön. seison vaikka päälläni :D Ai niin ja greippimehua ei sovi unohtaa ;)

Kotona on minulla 2/99 poika ja olisi kiva olla äippälomalla, kun poika ekalle lähtee. Katsotaas nyt onnistuuko. Ja kovasti on pikkuveljeä toivonutkin.

no mutta jos minut tänne huolitte, niin kiva juttu :) Niin ja onnea sinulle(nimeä en muista) joka plussasi. ONNEA!

-anzq kp2-

Ihan ekaks huipusti ONNEA Taelsalle!!!! Muistan kun piinaattiin joskus samaan aikaan ja nyt sulla onnistu ja unelma on vihdoin totta, ihanaa! *halaa oikeen lujasti* Onnea vielä kerran!

Itse en ookkaan käynyt todella pitkään aikaan ees lukemassa täällä, kun on itellä ollu jotenkin mieli niin maassa. Mulla edellinen kierto veny yli 40 päivää ja aluks kun tätiä ei kuulunut olin teitenkin varma,että oon raskautunu. Kolmen testin jälkeen oli pakko uskoa, että ei sielä masussa mitään vauvaa oo. Nyt vaan sit odotan.... En edes usko, että raskautuminen on mahdollista, että koko vauvan teko maistuu puulta ja kirron en usko palautuvan omille uomille itsestään, mutta en usko että lääkärit vielä tässä vaiheessa halavat " herätellä" omaa kietoa, koska olen yrittänyt vauvaa " vain" neljä kuukautta... Ajatella, niin kauan... HUH! Neljä pitkää kuukautta, jona aikana mulla on ollut vain kahdet kuukautiset. Taitaa olla aika toivotonta tämä meidän vauvahanke.

Joulu meni hyvin ja en juuri edes ejtellut asiaa, mutta nyt kun arki palaa taas uomilleen ja joulu hässäkkä on ohi vauva on mielessä jatkuvasti. Jokainen vauva ja raskaana oleva nainen saa mut täysin tolaltaan ja ajtukset aivan raiteiltaan. Haluan omaa vuvaa niin paljon, että se sattuu!

Yritän taas pysyä teidän joukossa mukana, koska se helpottaa, kun saa purkaa mieltään joillekkin, jotka oikeasti ymmärtää. Anteeksi omanapaisuus, mutta nyt en osaa edes kommentoida muiden juttuja, kun oon ollut niin kauan pois.

Ihanaa olla taas teidän seurassa! ;)

<3 älskling

Onpa hienoa, kun kuuluu hyviäkin uutisia :))! Toivottavasti salamatkustaja pitää tiukasti kiinni! Turvallista matkaa odottajien puolelle :o)!

Olivia-80: mullakin on ollut samoja mietteitä tuosta vauvan syntymän " ajoituksesta" , etten ihan loppuvuoden vauvaa kyllä haluaisi... Mutta toisaalta, se on aivan sama, kunhan vaan lähtisi tulemaan. Näitä vuosien yrittämisiä kun täällä lukee, niin tulee pakostakin mieleen, että onko se ajoittaminen edes mitenkään mahdollista... Tuskin ainakaan ihan tarpeellista miettiä. Vaikka meilläkin nuo molemmat on lähteneet ekasta ja tokasta kierrosta, mutta tilanne saattaakin muuttua.

Täällä kp 21/31-33. Eli vielä kaksi pitkää viikkoa, ennenkuin uskallan testata (jos aihetta on)! Miten tämä aika meneekin näin hitaasti?!

Huomenna mies pitää vapaata töistä ja lähdetään reissuun uudeksi vuodeksi. Palailen asiaan sitten ensi vuonna :)! Ellen sitten vielä tänään ehdi palailemaan... ;) *riippuvainen*?

-himppu-

Oon minäkin käynyt lueskelemassa pinoja, mutta laiskasti kirjoitellut. On vähän ulkopuolinen olo tullut näillä kuumeilusivuilla, vaikka täällä kuumeilemassa pyörinkin. Teidän seurasta vaan nautin suuresti ja kaikki tuki yms. mitä sain oli tärkeää. =) Tuolla odotuspuolella niin hiljaista, että kateeksi käy meininki täällä. Huokaus---- avasin tänään loppuviikon pinon ja hiljaista on ollut. Tervetuloa vaan sinne kaikille uusille plussanneille ja teille kuumeilijoillekin myös! =)

Niin ONNEA suuresti kaikille uusille plussanneille eli TAELSA, SERAFI ja JONZU! Kyllä siinä tosiaan menee pää hetkellisesti pyöräälle, kun ne kaksi viivaa siihen testiin paukahtaa näkyville! Ei kun kovasti tarrasukkia pikkusille, että pysyvät kyydissä!

Oli ihana lueskella PYRYn hääsuunnitelmia. Meillä vielä ne juhlat pitämättä ja varmaan joskus menemme pienemmällä profiililla naimisiin. Jäi sillon aikanaan se naimisiin meno ja nyt en raskaana jaksa alkaa ees suunnitella häitä. Ehtiihän sitä tässä. Kertoilehan vaan PYRY lisää suunnitelmiasi yms. niitä luki ilokseen. =)

KATHY ja RIIKA - Teidän kirjoitustyylinne mukavaa luettavaa! Kiitos siitä!

OLIVIA - Itse en osannut lähteä kun meillä yritys päällä, että millon haluaisin vauvan syntyvän. Meillä poika syntynyt lokakuussa 2003 ja ottaa vahempiaan kiinni kovaa vauhtia. Onnea yritykseen!

HIMPPU - Jaksamista odottamiseen testaamisen suhteen!

ANZQ (meniköhän nimimerkki oikein) - Tervetuloa mukaan porukkaan! Täällä mukava sakki! Onnea yritykseen!

Oma napa. Huomenna np-ultra, jota jo vähän jännitän. Onneksi mies lähtee mukaan, että en ihan pyörry/sekoa siellä. Kyllä se ultra on vaan jännä juttu! Vointi ok ja ei enää pahaa oloa. Masu jo pyöristynyt, mutta vanhat housut menee jalkaan hyvin.

Kaikille PLUSSA-tuulien ryöppy täältä suunnalta! Ja oikein ihanaa alkavaa vuotta 2006!

Kidelma, joka täällä edelleen häiriköi =)

[color=green]KIITOS JA NIIAUS kaikille onnitteluista. On tää niin uskomatonta!!! Vuosi siinä sitten pyörähti harjoittelun parissa, joten kyllä teillä muillakin on varmasti toivoa.

Hirmu paljon onnea JONZU ja olikos joku muukin. Menee tää oma pää niin sumussa vielä, että...

Uusille tervetuloa! Ja plussatuulia *puhaltelee posket pullollaan* KAIKILLE!!!

Ette te musta näin helposti eroon pääse...

Illan jatkoja siskot!!

-Taelsa-[/color]

OnneaOnneaOnneaVaan! Siis oikeesti tosi ihana aloitus pinolle! Näitä lisää!

Himppu: Täällä kans aika tylsä vaihe menossa eli kp 17/28-30. Nyt vain odotellaan ja odotellaan ja lopuksi piinaillaan tietty.

Tänään meidän 1,5 v. poika oli aamupäivän ekan kerran yksin hoidossa ja meni tosi hyvin. Poika ei ollut itkeskellyt, söi hyvin ja jopa pissasi pottaan. Pojalla on nyt semmonen kausi menossa että ei vierasta ketään eikä mitään. Rauhoittaa kyllä kummasti äidin mieltä kun ensi viikolla aloitan työt. Mutta täytyy kyllä sanoa että jännittää toi töihin meno kun on siinä taas luotava uudet rutiinit ja herättävä aamulla aikaisin, huoh. Miehelle eilen sanoin että jos stressillä on osuutta kiinnittymiseen, niin meillä ei kyllä kroppa varmaan anna sitä tehdä.

Mutta hei, löytyykös muita tammikuussa töihin palailevia säteitä?

Palaillaan,

Villis

IHANAA, TODELLA LOISTAVA UUTINEN. Sinä jos kuka sen plussan kyllä ansaitsit, varsinkin kun taisitte viettää melkein koko joulukuun siellä vällyjen välissä tätä plussaa hakemassa :) :) (Muistelen sitä teidän itsenäisyyspäivän viettoakin ;) )

Loistavaa, nyt sitten vaan tarrasukkia pikkuruiselle matkaan!!

Meillä kokeillaan nyt samaa taktiikkaa, eli ainakin jtp periaatteella mennään niin pitkään kuin jaksetaan. Tämä tyyli aloitettiin tuossa kp 10 tienoilla, eli jos vaan ovista lainkaan tapahtuu, niin nyt ois aika tärpätä. Jos ei tärppää, niin täytyy ens kiertoo varmana ne tikut hommata... (vaikka en niitä haluaisi!!). Toisaalta mietin, että jos nyt ei tärpää,, niin pitäisikö siirtää yrityksen jatkamista huhtikuulle, ettei vaavi syntyisi ihan loppuvuodesta, vaan vasta aikaisintaan sitten tamikuussa 2006... (ois taloudellisesti myös meille ihan ok noinkin...). No, tuskin siihen ruvetaan, ainakin marrasVAUVA OIS IHANA (Vois synttäreitä juhlia kynttilöiden loisteessa). Mutta toivotaan nyt sitä syysvauvaa, jotta voisi jäädä äippälomalle sopivasti marjanpoiminnan aikaan :)

-Olivia ♥

Täällä meni kanssa pasmat ihan sekaisin, kuten otsikosta näkee! Onnea ihan huuurrrrrrrjasti! Vaikka kaikille vauvoja tasaisesti soisi, tuntuu jotekin ekstraihanalta, kun pitkä yritys palkitaan =) Vauvaliimaa masun täydeltä!

Kathy: Onnittelut hyvästä tsempistä! Nyt rutistelet pumpissa, ja kohta pääse ansaitulle lomalle!

Ja kiitos solkkujutusta. Arvelinkin, että solkku on jossakin kielletty ikään kuin varmuuden vuoksi. Ja olihan sielä säteilyturvakeskuksen sivuilla se hyvä pointti, ettei touhussa ole muutenkaan juuri mitään järkeä =)

Mutta tosiaan, voi ihanuutta *sulkee työhuoneen oven ja herkistelee rauhassa*! Otahan Taelsa meidät muut mukaan odotuspinoutujiin!

-Pyrynen-

Mihinhän alas se syyssäteiden pidempien esittelyjen pino on vajonnut? Meinasin kerran lukea ja en löytänyt, vaikka hain. Se olis kiva löytää, niin uudetkin tulijat voisivat lukea meistä " vanhoista" sieltä.

K

NO SITTEN KUN MUUT HERÄILEVÄT NIIN SAAVAT LUKEA TÄMÄN:

PLUSSASIN EILEN JA TÄNÄ AAMUNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KIITOS KAIKILLE PLUSSATUULISTA, SILLÄ KAUAN TÄTÄ OLI OOTETTUKIN.

MÄ OON NY IHAN SEKASIN, JOTEN TULEN MYÖHEMMIN PÄIVÄLLÄ.

T: VIHDOIN PLUSSANNUT TAELSA

Ai joo. Enpä ole tuollaisia tullut ajatelleeksikaan. Tälleen omanapaisesti vain mietin, että miten MINUN elämä järjestyy tulevan raskauden ja synnytyksen ympärillä. Hyviä huomiota. Vaikka siinä mielessä yhdyn teihin, että vaikka mitä ongelmia tulisi lapselle/itselle, taitaa kuume pyyhkiä ne ajatukset mennessään =)

Pyrynen

sillä minä ainakin tuota ajoitusta mietin, kun usein (yleistämättä) esim. joulukuussa syntyneet pojat testataan kai aika tarkkaan, miten kouluunlähtö menee. Siis lähteekö kouluun oman ikäluokkansa kanssa vai vasta seuraavan. Ja mikä mun mielestä on kökköä, usein harrastukset on ikäluokittain jaoteltu, siinä alkuvuoden lapsilla on selvästi paremmat lähtökohdat, kuin loppuvuoden (tässäkään yleistämättä) ja mähän haluan tietysti sen tulevan NHL-tähden ;) hehee!

Minkähän takia muuten tota ikäluokkajakoa ei olla vielä sysätty syrjään, kun nykysin on kuitenkin kaikenmaailman Nuori Suomi-periaatteet ym. ?

Tässä näitä minun mietteitä tuosta loppuvuoden vauvasta. Sukulaisissa on loppuvuonna syntyneitä, enkä ole moneltakaan kehuja kuullut. Mutta tämäkin yksilöllistä :)! Ja niinkun totesin sitten, että parempi olla ehkä miettimättä mitään ajoituksia, kunhan nyt vaan sais sen työmaan käyntiin...

*plussatuulia puhkuen - himppu*

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat