Seuraa 

Laihdutus meinaan=).Painoa on tullut 20 kiloa ylimääräistä raskausaikana ja sen kyllä tuntee ja huomaa kun ei vanhat vaatteetkaan päälle mahdu enään:((.painoa olis nyt jo sitten 90kg,elikkäs oliskos muita halukkaita laihduttajia,yksin se ei kovin kivaa ole;).

Kommentit (2)

Oli ennen raskautta lievästi ylipainoinen ja sen päälle vielä raskauskiloja muutama + äitiyslomalla lihoin vielä lisää. Painoa tällä hetkellä noin 10-12 kg enemmän kuin ennen raskautta. Ja lapsellakin ikää jo yli 1! Ahdistaa. Mitkään kivat vaatteet ei mene päälle ja kuljen ryntteissä. Alennusmyynneissä katselin ihailevasti muodikkaita vaatteita. Sovituskopissa iskee vain masennus. Koko on tällä hetkellä jotain 44, jos sekään enää aina mahtuu. Ennen raskautta 38-40.

Puntariin en vielä uskalla mennä vaan yritän karistaa ensin muutaman kilon. Veikkaisin painon liikkuvan jossain 85-87 kilon välillä. Ensimmäinen tavoite voisi olla maaliskuun alku, kun lähdetään matkalle. Silloin painon on alettava 7:lla. Mieluiten parikin kiloa alle 80.

Lopullinen tavoite on jossain 65 kilon tietämillä, jonka painoin vielä kolme-neljä vuotta sitten. Ehkä tuohon pääsisi juhannukseksi?

mulla samanlaisia tuntemuksia,kun vaatteita menee katsomaan ja sovittamaan kauppaan tuntuu että itku pääsee=( mutta nyt saa telttakausi olla ohi;),mullakin tavoitepaino siinä 65 kilon tienoilla ja ehkäpä se on sitten ensikesänä jossain vaiheessa saavutettu.nyt otan alkuun tavoitteeksi myös minä sen 7:lla alkavan luvun ja toivoisin että siinä maaliskuunlopussa viimeistään paino alkaisi sillä 7:lla.pituutta olisi muuten mulla 168cm.Kyllä me onnistutaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat