Vierailija

Sivut

Kommentit (78)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos tälläsestä pahottaa mielesä ni ei ole pakko katsoa tätä ketjua,näkeehän sen jo siitä otsikosta mitä täältä löytyy.ja täähän on aihe vapaa. ap

TYHMYRI!

MEIDÄN poika on maailman ihanin SIMO ja et voi uskoa, kuinka kaunis, viisas ja ihana SIMO hän onkaan!!! Ja mistä nimi onkaan peräisin??? No tietysti maailman ihanimmalta mieheltä, Simon isältä: ISMOLTA!!!! Sitä se rakkaus teettäää....

Hanki itsetunto. Mun lapsen nimi on Laura ja eipä todellakaan loukkaa, että jonkun tässäkin ketjussa mielestä se on kaikkein rumin nimi. Miten ihmisellä voi olla noin huono itsetunto, et jonkun anonyymin keskustelupalstan kommentit voi sitä hetkauttaa.

vilhelmina ---> miina ja helmi

magdalena ---> leena

reinholdt ---> raimo

ja niin edelleen, hävettää joidenkin ihmisten puolesta kun julistetaan että meidän lapsella on aito suomalainen nimi ja sitten se onkin joku tällainen väännös... alkuperäiset kunniaan!! halvat kopiot pannaan, kiitos.

Miksi minun tykkäämäni nimi pitää muiden saada lyödä maahan? Siksikö että saatte tuntea hyvää mieltä? Vai ihan vaan siitä ilosta että saatte jonkun ilkeyksillänne surulliselle mielelle? Miksi tällasia turhia loukkauksia ei voida pitää ihan vaan omassa tiedossa? Kun tutustutte uusiin ihmisiin ja heillä on nimi mikä ei miellytä, lauotteko suoraan mielipiteenne? Niin arvelinkin! Miksi sitten anonyyminä täällä jos ette kerran kasvotusten uskalla? Ei sillä jos tällaisia aloituksia olisi yksi vaan kun koko ajan pitää aloittaa uusi jos vanhaa ei saa nostettua, mutta aina on kuitenkin oltava esillä.

ulkomailla tosi kiva nimi ja voisimpa siellä asuessani tuon lapselleni antaa,mutta...

tiedän yhden pojan kuka saanut tämän nimen ja häntä kutsutaan maikiksi :(((

ja mulla tulee ainakin maikista mieleen tytön nimi tai sitten lehmä...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat