Vierailija

kertokaas mulle kokemuksia sepramista?

haluan tietää kaiken.

voiko muuten alkoholia ottaa ollenkaan tämän aikana?

millaisia sivuoireita on tullut?

Kommentit (14)

kiitos,

en ota kovin usein,

joskus on kiva vähän viiniä maistella.

eli uskaltaa vaikka pari lasillista juoda.

joskus vain olen kuullut ihmisten sekoavan kun lääkkeitten kanssa jotain ottavat.

kuulin myös että monella tulee paha olo näistä ja laihduttaa myös siinä mielessä ettei tee ruokaa mieli.itsellä nyt ei ainakaan vielä ole mitään muutosta ruoka asioissa. syön edelleen liikaa.

mutta odotellessa vaikutuksia pidän peukkuja että lääke sopii.

-kaunis kiitos-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Alkuun minulla oli jatkuvasti nälkä! Söin ja söin ja söin. Olo oli muutenkin tohelo ja oksettava. Mutta oireet katosi parissa viikossa. Noin kuukauden perästä saavutettiin hoitovaste. Olo alkoi vähitellen nousemaan.

Itse imetän vielä, enkä tiedä laihduttaako/lihottaako lääke. Itse kun imetyksen vuoksikin laihtunut.

Olen juonut viiniä muutamia kertoja lääkkeen aikana ja sen olen huomannut etten humallu / tunne humalaa enkä krapulaa oikeastaan lainkaan. Olo rentoutuu kyllä.

Seksihalut on nollassa, eikä koko touhu tunnu missään. Tosin imetykselläkin on tähän osansa.

Sivuvaikutuksia ei tullut. Alkoi vaikuttaa vajaan kuukauden päästä lääkkeen käytön aloittamisesta. Ei sitä ensin edes itse huomannut. Jaksoi vain tehdä asioita eri tavalla ja mieliala hissukseen kohosi.

Ensimmäisenä päivänä olin niin virkeä, että olisin voinut lähteä juoksuun.

Toisestä päivästä kaksi viikkoa nukahtelin joka paikkaan, mm. ruokapöytään.

Sitten elämä normalisoitui virkeyden osalta, virkistyin vähän ja masennus laimeni jo ensimmäisillä viikoilla.

Orgasmivaikeuksia oli pari ensimmäistä kuukautta, sitten tilanne palautui normaaliksi.

Sepram (niin kuin kaikki mielialalääkkeet) toimivat yksilöllisesti painon suhteen, toisia se laihduttaa, toisia lihottaa ja joillekin ei mitään vaikutusta. Itse olen jojottelija, joten en osaa sanoa, vaikuttiko asiaan.

Mulla ei vaikuttanu seksiin mitenkään, paitsi ehkä halusin vähän useammin kuin aiemmin. En oo moneen vuoteen käyttäny, mutta kyllä se auttoi selviämään pahimman yli.

Alkoholiannos nollaa lääkkeen pariksi päiväksi. Jos siis juo säännöllisesti, teho katoaa kokonaan. Tämä on yksi syy siihen, miksi suurkäyttäjät eivät hyödy masennuslääkkeistä.

mulla vaikutti heti noi lääkkeet,

pää on jumissa,

ja sai mies tehä taivaita sänkypuolella että orgasmiin pääsi ja se oli kyllä vuosisadan lattein sellainen.

paniikkioireita ei ole tullut onneksi, niitä pelkäsin eniten. ja toivottavasti ei tulekkaan.

ajatus meinaa vähän pätkiä

mut ei kyl ressaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat