Seuraa 

Kommentit (15)

Eipä oo paljoo koneelle ehtiny,ollu yhtä hulinaa koko loppuvuosi :)

En muista oikee taaskaa mitä kukin kirjotti,nopeesti lukasin läpi viestit.Ovis ja plussaonnee kaikille!

Mulla näköjään menossa nyt kp17/24-27,piti oikee kalenterista laskee ;)

Ovis tuli ja meni,pupuilut jäi vähä harvaks mutta mahdollisuus tärppiin kuitenki on ;)Oli taas niin kivulias ovulaatio,ei pystyny kunnolla taas kävelee ku koski mahaa niin paljon ja tissit tuli taas niiiiiiiiiin kipeeks että hyvä etten itkua oo vääntäny ku koskee nii paljon!Jos oikein arvaan millo ovis oli niin tästä kierrosta tulee noin 27 pvn mittanen...kohta pääsee piinailemaan taasen!!!!!

Haleja kaikille!!!!

Olipas kiva lukea teidän odottavien juttuja! Sain taas vähän uskoa tähän omaan yrittämiseen... Tällä hetkellä tuntuu siltä, että ottaisin kaikki mahdolliset pahoinvoinnit, väsymykset ja selkäkivut, jos vain saisin masuun pienen, terveen asukin.

Puhuinkin tossa aiemmin, että tikuttelen tässä kierrossa. No nyt menossa kp13/28-38 ja plussaa tikkuun odotellaan. Mies on onneksi ainakin vielä jaksanut pupuilla silloin kun olen toivonut, minä kun haluan pelata varman päälle, että simppoja on varmasti liikkeellä silloin kun pitää. No ovis voi mennä vaikka ensi vuoden puolelle, niin pitää ehkä pitää jokin välipäiväkin?!

Kukas se olikaan expertti niiden ovislimojen tutkimisessa? Milloin tietäisi, että nyt ovis tulee ja milloin se olisi tullut? Varmaan kyselen tyhmiä, mutta kun ei tiedä, niin ei tiedä =)

Ihanaa Uutta Vuotta kaikille odutuksen odottajille ja jo odottaville enskoille!

Sippu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja hyvää uutta ja tulevaa vuotta teille kaikille toivotan!!!!!

Olen ollut toooosi kauan pois vauvapalstoilta!!!!En ole edes lukemassa käynyt.Mutta nyt sain haraviini,että QUIERO on plussannut!!!!!Niin kovasti paljon onnea sinulle ja teille pienestä ihmeestä!!!!!!!Mulla olikin koko ajan sellainen tunne,että teille se vauva tulee nopsaan!!!

Ja mitäs muuta tänne kuuluu????Toivottavasti voitte kaikki hyvin ja kohta toooosi paksusti!!!!

Olen ollut rv:lta 6 todella pahoinvoiva.Oksentelen paljon.Töissä olen käynyt sisulla,mutta muu elämä on melkein jäänyt elämättä.En edes koneella pysty istumaan,koska kuvotus ja oksetus vie voimat ja kaiken keskittymiskyvyn.Siispä olen vain ollut.Toivon teille vauvaa,mutta en todellakaan tällaista oloa.

Eilen olimme ensimmäisessä ultrassa ja siellä se meidän Vaavi pötkötteli.Hetki oli liikuttava meille molemmille.Kädet ja jalat heilui.Yhdessä kuvassa hän on kuin suloinen,hymyilevä apinanpoikanen...Oli ihana nähdä,kuka tekee äidin olon niin tosi pahaksi.Itku ja väsymys kaikkosi hetkeksi...

Näin pikaisesti kuulumiset täältä.Yritän käydä lukemassa kuulumisia,koska teitä olen kaivannut!!!!

Halauksin, PauliNea ja Vaavi 12+3

Nyt jo vähän paremmalla tuulella! =)

Kiva kuulla meidän mammoistakin! Kylläpä aika menee toisaalta nopeesti kun PauliNeallakin on viikkoja jo noin paljon kertynyt! Kovasti tsemppiä sinne ja voimia pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti pian menee ohi!

Mii, ihanaa kuulla sustakin! Enpä tiedä mitä noi " juilimiset" on mutta kohtuutonta on jos jo näin ajoissa alkaa menkat oireilemaan! Kunpa oiskin pikkuinen joka siellä mekastaa... *huoh* Hyvä että sä oot sentään selvinny pahemmilta pahoinvoinneilta! Käykäähän täällä kertomassa useamminkin voinnistanne, vaikka tunnustaa täytyy, että oon välillä käyny tuolla o-puolella teitä vakoilemassa! ;)

Nyt ruoanlaittoon!

Tiistaina oli eka ultra ja siellä se pikkuinen köllötteli aivan oikeassa paikassa :) Pieni sydän sykki ihanasti.. Olo on todella helpottunut!

Mulla oli eka neuvola just ennen joulua ja antoivat onneksi mulle heti ajan neuvolalääkärille ja ultraan:)

Pahoinvointi jyllää täälläkin aina vaan pahempana.. tänään ei ole pysynyt mikään sisällä! Tämä jatkuva oksentelu alkoi jouluaattona, sain mukavan lahjan ;) Töissä olen onneksi jaksanut olla.. siivoojan ammatti ja pahoinvointi ei ole kovin hyvä yhdistelmä, onneksi on paljon vessoja mitä siivota.. (omien puklujen jälkeen)

Neuvola täti käski mennä ensiapuun tiputukseen jos olo menee tosi heikoksi! Tiedä vaikka sinne vielä pitäis mennäkki..

Toivottavasti meidän pahoinvoivien olo alkaa helpottua pikaisesti ;)

Mennään tieten Mii.n kanssa samoissa :)

Niamey ja pikkunen rv 9+0

Hyvää loppuvuotta enskat,

Naksulle.... itsellä kp 25/29 ja samoja oireita kuin sullakin eli aivan menkkamaisia oireita n. viikon verran jo. En tiedä mitä tämä nyt on. Mietin kans, että tätäkö tämä nyt on tästä lähtien, 1 vk kiristystä ja ahdistusta ja pahaa oloa ennen menkkoja ja sitten toinen samanlainen viikko menkkojen kanssa....

Tietysti toivon :) ettei se täti tulisikaan, mutta en uskalla kyllä kovin toivoakaan...ettei sitten niin pettyisi...taas. Vielä muutama päivä tätä piinailua ja sittenhän sen taas tietää. Mitä useampi kierto takana, sen vähemmän tulee hötkyiltyä ja jännitettyä. Alkaa mennä usko...

Voipi olla että tilaan myös lääkärille aikaa tammikuussa jos se täti taas saapuu kyläilemään...

Tsemppiä tikutteluun ja piinailuun kaikille ja kiva kuulla teidän odottajienkin terveisiä

t. A

Ei vaan oo hirveesti mitään asiaa ni oon vaan lueskellu teiän juttuja...

Kiva kuulla susta PauliNea! Tosi harmi että voit niin huonosti :-( No toivottavasti kohta helpottais... ite oksennuskammosena pelkään oikeestaan eniten sitä et jos mä kuulun just niihin odottajiin jotka voi pahoin... no mut sitähän ei tiedä kun sitten vasta. Sittenhän sen pitäis olla kukoistuksen aikaa kun se pahoinvointi helpottaa :-D

Mulla täti häippäs taas tosi nopeeta, se tuli maanantaina illalla eikä siitä tänään oo näkyny enää merkkiäkään (kp 4/28-31) Eli vaan reilu kaks päivää niiku viimekski. En sit tiiä vaikuttaako se mitenkään mihinkään?!?

Millasias on enskojen uuden vuoden aaton suunnitelmat? Meille tulee kavereita kylään, saunotaan, syödään ja paukutellaan varmaan muutamat raketit. No ei tarvi nyt ainakaan sit olla ottamatta alkoholia, vaikka en sitä huimasti käytä muutenkaan ;-)

No mutta kertoilkaapa muutkin kuulumisianne!

Tervehdys vaan kaikille!

Kyllä tosiaan on hiljaista täällä. Eilen kävin lukemassa, mutta en ennättänyt kirjoitella. Lomailukin voi olla kiireistä ;)

Enpäs nyt just muista muitten jutuista juuri mitään, mutta omasta navasta sen verran, että ensimmäinen ovistesti odotta lukemista tuossa vieressä. Vielä muutama minuutti... Jännittää tuokin - omituista. Mutta siis kp 12/29-30 menossa, joten vois alkaa oleen ne tärkeet päivät pikapuoliin käsillä. Nyt vaan murua kampeemaan sänkyyn ja pupuilemaan. Heti kun se on saanut nuo tiskit hoidettua, mitä se tuolla kolistelee. Aika mukava muru siis! :)

Kertokaapas nyt muutkin, mitä kuuluu!

-Amy-

ps. Naksu, koita jaksaa!!!

Kylläpäs nyt on ollut hiljaista... Missä kaikki on?! Tää täällä tylsistyy kuoliaaksi, lomaa kohta 3 viikkoa takana. Joo, ei pitäis valittaa mut silti. =)

Piti muuten jo eilen kysyä että missäs vaiheessa meidän Mamma-Q menee? Kuinka pitkällä siis? Toivotaan että sun pahoinvointi talttuis ja että uuden työn alottaminen sujuis ongelmitta! bd

Täällä kp 18/27-33? (älkää välittäkö kun toi jälkimmäinen luku aina vaihtelee, en itekään tiä enää noista=)) eikä sitten niin mitään tuntemuksia. Nyt tässä kierrossa ei rinnatkaan kipeytyny ovulaation (mikäli sellanen oli) jälkeen niinku kahdessa edellisessä. Epäilys ovistestin paikkaansapitävyydestä nostaa välillä päätään, oli kyllä kumman aikasessa vaiheessa mikäli piti paikkaansa. Ja jos taas oli normaaliin aikaan ni sit ei pupuilut enää ookaan osunu otollisimpaan kohtaan. Aaarrgh, menis jo aika nopeemmin ni tietäis! Ai nii, ei voi sanoa ettei mitään tuntemuksia, menkkatunteita on ollut jo muutaman päivän, ei kipua vaan sellasta juilimista, mikä on aiemmissa kierroissa tietäny tädin kyläilyä. Just eilen kirosin miehelle että on se kumma jos nykyään sitte saa yli viikon ennen menkkoja jo niistä kärsiä!

Huh, onpas täällä kiukkunen aamu! =) Älkää ottako pahalla, pitää vaan näköjään vähän purkaa paineita!

Ihana kuulla sinustakin!!! Tosi kurjaa, että voit vieläkin huonosti :( Mutta oletpa sitkeä sissi, jos olet jaksanut koko ajan käydä töissä! Mua jo hirvittää, että miten selviän, kun ensi viikolla alkaa uudet työt! Ihanaa, että olitte jo käynyt ultrassakin, on se vaan jännää, kun omassa masussa on elämää, ei sitä voi uskoa! Eikä se nyt vielä varmaa olekaan, huomenna me mennään alkuraskauden ultraan, j-ä-n-n-i-t-t-ä-ä!!!

Eli Naksu (vai olikos se naksu joka tätä kyseli), mulla on nyt menossa 6+3 eli tooooosi alussa mennään vasta. Jossain luki, että pahoivointi on yleensä huipussaan 6-8 raskausviikolla, ja mulla on nyt siis menossa 7. Mutta voi hitsi, sitten surffasin jonnekin toiselle sivulle, ja siellä luki, että vasta 8-12 viikoilla olis kaikista kurjin olo :O Voi voi, ei tämmöinen enskari tiedä mistään mitään, eikä ole vanhoja kokemuksia mihin verrata, täytyy vaan katsella mitä tuleman pitää...

Jokos moolilla on tikut näyttäny plussaa??? Sippuliinille kanssa bongausonnea!

-Q-

No mutta missä ovat ensikot? :) Täällä vaan meitä plussanneita pörrää...

Piti tulla sanomaan, että nuo Naksun juilimiset kuulostaa mahdollisesti melkein raskausoireilta :) tai ainakin ovis... Tiiä vaikka siellä pieni alku yrittäis porautua limakalvoihin just näillä minuuteilla.

Paulineaan verrattuna minä olen säilynyt ilman suurempia pahoinvointeja. Kuvottaa kyllä ja päässä on aika outo olo, ja väsymys huipussaan, mutta oksentamaan ei ole joutunut. Pitää olla onnellinen siitä..

Mukavaa vuodenvaihdetta teille kaikille!

Mii- & Touko Toukka 9 viikkoa

Jonneli tuossa kyselikin uuden vuoden suunnitelmia. Me ollaan menossa kaveripariskunnan luokse rauhallisesti syömään, istumaan iltaa ja ampumaan raketit. Siellä 9kk ikäinen taapertaja kotona, joten ihan iisisti otetaan=)

PauliNea: koita jaksaa ton pahan olon kanssa. Voin vain kuvitella miten kauheaa jatkuva pahoinvointi voi olla, toivottavasti sitä itse ei olisi sitä pahoinvoivaa tyyppiä jos ja kun tärppää. Vaikkakin pieni hinta se siitä vauvelista on..

Eilen kirjoitin pitkät tarinat ja kun olin sen tallentanut, oli viesti hävinnyt. Niinkuin joku eilen huomasikin että listasta puuttui viestejä. En tiedä mihin katsoi, mutten jaksanut aloittaa alusta!

Omassa navassa ei ihmeempiä, täällä kp 24/25?. Testin mukaan kuitenkin ovis oli vasta kp 20 (tosin aika tulkinnanvarainen tulos, en tiedä voiko siihen luottaa), joten taitaa tästä kierrosta tulla sitten joku 32-34 pvää.. Joten en pääse ainakaan uutena vuotena jännäämään. Loppiaisena sit jännät ajat, jollei täti tule tässä välissä visiitille. Masussa nippailee koko ajan oudosti, tosin on jatkunut jo viikon verran ja siksi vähän tätiäkin odottelen:(

Mukavaa torstaita kaikille ja +++ tuulia !!

Kiva, kun ootte bygannu pinoa:=)

Ja nastaa kuulla PauliNeasta - Harmi, että vaavi on saanut sut niin pahoinvoivaksi! Toivottavasti se helpottaa jo ihan lähipäivinä *halaa*

Ja Mii, onnea jo piiiitkälle edenneestä raskaudesta!:=)

Q, kärsivällisyyttä:=) Mulla on se tunne, että susta ei kovin pahoinvoivaa tulekaan...*peukuttaa* odotan huomisia ultrauutisia! Joo, plussa tuli tänään tikkuun. Vaikka mä taida niitä aconeita käyttää väärin, kun tikutan aina aamulla.

terkkuja kaikille!

-mooli, kp16/26-29

Mukava nähdä PauliNeaakin täällä, mutta ikävää että voit niin huonosti! Toivotaan että se helpottaa pian! Varmaan uskomaton tunne nähdä oma vauva siellä ultrassa. Kunpa vain itsekin joskus pääsisi siihen...

Mulla nyt kp 11 menossa ja mun kierroilla se tarkoittaa että ovis lienee vasta loppiaisen paikkeille.

Uutena vuotena mennään varmaan semmoiselle kodalle joka on ihan keskellä metsää, sinne tulee lähikyliltä aika paljon porukkaa ja aikaisemmin on ainakin ollut kiva meininki. Raketitkin näyttää hienoilta, paljon hienommilta kuin kaupungissa, kun on ihan pilkkopimeää ympärillä.

Onpa hauskaa, että väkeä alkaa taas löytyä! Itse tulin just hiihtolenkiltä ja kohta lähden elokuviin katsomaan sitä uutta Narniaa sukulaispojan kanssa. Täytyyhän se nähdä, kun kirja luettu ja Potterit ym. kuuluu ihan lemppareihin.

Mii ja PauliNea, niinkuin joku tossa ylempänäkin sanoi, olen minäkin valmis ottamaan osani tuosta huonosta olosta, jos vaaveli ilmoittelisi tulostaan. Mutta parempia vointeja teille! :) Ihan varmasti se helpottaa jossain vaiheessa. (Olipas lohduttavaa ü )

Sippuliinin kanssa mennäänkin tosiaan ihan samoissa tahdeissa. Mä tein siis ekan ovistestin tänään ja negaa näytti vielä. Kumpihan onnistuu plussaamaan ekaks? ;o) Näitä ++++tuulia sinnepäin!!!

Jostain luin, että se huippuhetki niissä hormoneissa vois olla niin lyhyt, et ei yks tikuttelu päivässä riitä. Onkos teillä jollain tietoosiitä? Mulla ei tullut siihen testiin muuten edes hailakkaa viivaa, vaik joku sanoi, et tulee aina edes jonkinlainen. Vissiin yksilöllistä tuo hormoonien määrä?

Quierolle hirmusti jännityspinnaa, et jaksat odottaa huomiseen. Jännitän sun puolesta!

Toiveikasta torstain jatkoa kaikille!

-A-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat