Vierailija

Tarviinko kaksoisrattaat ja kertokaa joilla omakohtaisia kokemuksia että kuinka paljon esikoinen ymmärsi pikkusisaruksen syntymän lähestyessä,oliko mustis ym. Vähän hermostuttaa tai itse asiassa aika paljon...ja imetyksestä,esikoinen nyt siis vuoden ja on vielä osittais imetyksellä,pitääkö lopettaa?Laskin että raskausviikkoja olis nyt 8-10.Antakaa ihmeessä vinkkejä miten lopetan imetyksen,taapero on tosi hanakasti vielä rinnassa kiinni!Meidän neuvolatäti neuvoo vaan että juu no jaa kyllähän se on joo enpätiedä...

Kommentit (8)

Meillä siis sama ikäero. Isoveli oli sairaan mustis kun pikkusisko syntyi. Ja itse olin pinna aivan kireenä, varsinkin imetystilanteissa kun veli pyöri ympärillä jne. Kun tajusin omaa pinnaa venyttää, kaikki alkoi sujumaankin paljon paremmin. Isompihan on vielä TOSI pieni itsekkin.

EKa vuosi oli raskas, ajoittain. Meillä siihen vaikutti siskon olevan koliikkitapaus, eli kolmesta ekasta kuukaudesta en juuri muista kun neidin iltaitkut.

Nyt isompi jo yli 3v, ja pienempi kohta 1½vuotta, ja on jo " helppoa" . Suosittelen: hyvä tukiverkko ympärille, jotta saat välillä hetken omaan aikaa. Aikaa myös olla kaksistaan sen isommankin kanssa. Isomman mukaan ottamista vauvan hoitoon. Pitkää pinnaa. Hyvin se menee!

osaako esikko puhua jo sitten?Ja kuinka paljon ymmärtää?Ei oo paljon kokemusta lapsista muuta kun nyt tämän vuoden ikäisen kanssa,olen itse vasta 17v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat