Seuraa 

Varsinki teillä jotka ette olleet ekaa kertaa asialla. Mulla lapsia jo 2. Eka sektiolla ja toka normaalisti alakautta 7,5 tunnissa. Nyt jänskättää että kui nopeeta nämä aikovat tulla...

Kommentit (11)

ja vähän reilut neljä tuntia kesti. Avautuminen oli tuskallisinta, en saanut puudutuksia, mutta kun päästiin asiaan loppu meni nopeasti. Ensimmäisen ponnistus 15 min, väliä 20 min ja toisen ponnistus 5 min... Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla esikoisen tulo kesti 3h57min. kaksoset tasan 5h ja nyt tämä viimesin 3h11min. Viimesin synnytys oli rankin, koska anestesialääkäri oli sektiossa ja minä jäin ilman puudutuksia, jouduin synnyttämään luomuna ja ponnistusvaihe kesti 2min. joten alapää repesi aika kivuliaasti ja toipuminen kesti pidempään kuin kaksossynnytyksestä, mutta hengissä olen ja lämmöllä muistelen ;).

mutta eka kesti 9 tuntia ja se käynnistettiin oksitosiinilla. Ponnistus kesti vähän alle tunnin. Kaksosten synnytys kesti 12 tuntia, käynnistettiin kalvojen puhkaisulla ja vauhditettiin oksitosiinilla. A-vauvan ponnistus kesti tunnin, jonka jälkeen hänet autettiin ulos imukupilla, B-vauva tuli sitten muutamalla ponnistuksella. Syntymien väli oli 20 min.

Yksi syy ainakin siihen, että jälkimmäinen synnytys kesti kauemmin lienee se, että epiduraalin laittamisen yhteydessä oksitosiini laitettiin pienemmälle ja se unohdettiin laittaa isommalle taas sen jälkeen, jolloin supistelut melkein loppuivat.

T: Piia sekä Sanni ja Oskari 6kk tänään! : )

Kummatkin käynnistetty sytotec-pillerillä kohdunsuulle ja vauhditettu oksitosiinilla omien supistusten ollessa liian heikkoja. Ponnistusvaiheiden osuus esikoiselta 50min, kaksosilta 20min + 9min (välissä 20min taukoa) eli aika samat :)

Hilla ja pesue 1x4v & 2x1v7kk

Minulla synnytykset mennyt näin

Esikoinen 24½ Tuntia

Toinen 10 Tuntia

Kolmas 1 Tunti 20 minuuttia (käynnistetty)

Kaksoset 1 Tunti 30 minuuttia (käynnistetty)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat