Vierailija

tilasin pojalle ja tytölle tuollaiset... vaaleanpunaiset ja khakivihreät, onkohan hinta-laatusuhde kohdallaan noissa...?

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Laatu voi tosin joskus vaihdella, mutta itse osaan ainakin tuntea kangaslaatuja senverran että löydän ne kestävimmät materiaalit ja tuotteet

että kaikki aikuisten vaatteet ovat huonolaatuisia. Ja kyllä minäkin osaan materiaalin/saumojen/ym perusteella jotain päätellä, mutta mielestäni se ei voi olla tarkoitus, että asiakas itse joutuu ottamaan asioista selvää.

Itsekin tekstiili/vaatetusalalla olevana tiedän kyllä faktoista paljonkin, mutta mielestäni se EI ole tavallisen kuluttajan tehtävä ja on ihmisiä jotka eivät tiedä eikä tarvitsekaan tietää. Ja minäkin olen h&m:lla " vain" asiakas ja muodostan mielipiteeni näkemäni/kokemani perusteella.

Vaatteen tulee kestää se pesu mitä pesulapussa lukee, jos se ei sitä kestä se on valmistajan /myyjän vika, ei asiakkaan ja sen, että hän ei ole osannut katsoa laatua. Mikäänhän ei ole ikuista, mutta jos kyse on vaikkapa paidasta on todellakin oletettavaa, että se kestää YHDEN pesun, MUUTTUMATTOMANA (ellei toisin mainita).

No, laadukas nyt on aika suhteellinen käsitys ja arvosteluun ja mielipiteen sanomiseen minullakin sentään on oikeus. Olen ollut h&m:n tuotteisiin sekä tyytyväinen, että pettynyt.

Myöskään yksittäisen tuotteen juurten kaivamiseen minulla ei asiakkaana ole mitään tarvetta. Myyjä on H&m ja näin vastuussa tuotteistaan. Esim. se missä itse olen töissä myös vastaa itse omista tuotteistaan vaikka suurin osa on alihankkijoilla tehty. Sen firman logo on lapuissa ja sinne mahdolliset valitukset tulee (siis suoraan asiakkaalta, se on sitten toinen juttu mitä joku firma sen jälkeen tekee, se ei asiakkaalle kuulu).

6

Vierailija:

Lainaus:

tämä on myös muutenkin H&M.n edullisuuden selitys..

Kyllä se taitaa olla jossain ihan muualla... Lasten vaatteet on ihan ok, mutta aikuisten ei yhtä pesua yleensä kestä.

Jos kirjoitan osoitteen osoitekenttään, heittää jonnekkin ihme sivuille..!!(kirjoitan minkä tahansa osoitteen) Joudun menemään aina googlen kautta. Eli miten pääsen h&m:n sivuille..? Kääk! Menee hermo!! Voisiko joku ystävällisesti linkittää, niin minäkin pääsisin..

Ja perustuu nimenomaan siihen että toimittajat (materiaalien) kilpailutetaan tarkkaan ja H&M.n omissa tehtaissa (vaatteissa nykyisin merkitty tehdasmaa) valmistetaan hyvin sopimuksin saadut materiaalit isoin erin valmiiksi tuotteiksi jolloin hintakin saadaan alhaiseksi.

Laatu voi tosin joskus vaihdella, mutta itse osaan ainakin tuntea kangaslaatuja senverran että löydän ne kestävimmät materiaalit ja tuotteet, kaikenkaikkiaan olen erittäin tyytyväinen H&M:n toimintamalliin ja tuotteisiin. Yksittäinen vaate esim. farkut voidaan vaikkapa jäljittää alkujuurilleen, jota monien muiden valmistajien tapauksessa ei ole mahdollista tehdä.

Kuluttajaviraston testin mukaan juuri nuo Hemmin farkut saivat erittäin hyvän arvostelun.

Eli hyvä nro 6, ennenkuin alat arvostelemaan toimintamallia tai sen perustuvuutta johonkin niin kehottaisin ottamaan FAKTOISTA selvää... ;)

Terveisin: h&M.n asiakas joka välittää myöskin ottaa selvää tuotteidensa alkuperästä ja liikkeen toimintamallista..

Aikuisten vaatteiden laatu vaihtelee HM:llä huomattavasti enemmän kuin lasten. Itse olen ostanut aikuisten puolelta vain sellaisia vaatteita, jotka vaikuttavat nopeassa tarkastelussa suhteellisen laadukkailta, ja hyvin ovat kestäneet. Eikä niiden kaikkein halvimpien loimien voi olettaakaan olevan kovin pitkäikäisiä...

aika hankalaa näin netin välityksellä pelkkä kuva ruudussa arvioida laatua. Joku " 100% puuvillaa" nyt ei kerro vielä yhtään mitään...

kaikki H&M:ltä ostamani lastenvaatteet ovat olleet hyvälaatuisia, en usko että nuo olisivat sen huonommat, vaikka ovatkin houkutintarjouksena. Ensi kesänä niitä kyllä taatusti on joka toisella ipanalla ;)

Itse siis vielä harkitsen tarjoukseen tarttumista...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat