Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meidän tytöstä kastettiin Celinda Amanda Mirella. Mitä te tykkäätte? Ollaanko tehty elämämme munaus, kun kastettiin tytöstä tuo, vai onko nimi nätti.

Kommentit (24)

Jos tytöstä tuleekin seikkailijaluontoinen niin tuo prinsessanimi on vain huvittava.

Älä loukkaannu, mutta tämä on rehellinen mielipiteeni =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mirella ei minun suosikkini. Minulle ei tullut lainkaan pesukone mieleen. Kaikki nimet ovat aika pitkiä mutta koska niitä nyt kaikkia yhdessä käytetään. Eli jos Celinda (jonka oletan olevan kutsumanimi) ja sukunimi sopivat yhteen olette valinneet oikein kauniin nimen tytöllenne.

Asuimme ulkomailla lastemme syntyessä ja heillä on osittain siitä syystä jossain määrin kansainvälisemmät nimet kuin perussuomalaiset Matti ja Risto. Niinpä tiedän kokemuksesta, että nyt kun asumme Suomessa, joutuu joka paikassa kertoa toisen lapsen nimen yhteydessä lisäselvityksen " ei kun c:llä" . Joutunet siis varautua samaan.

Lisäksi olen sitä mieltä, että ulkomaalainen etunimi sopii vain ulkomaalaiseen sukunimeen.

Jo sen takia että joka ikinen kerta kun tytön nimeä kysytään tai se kirjoitetaan ylös niin tytön on sanottava nimensä muodossa:

" Celinda - c.llä..) hih..

..ei voi olla aikuisenakaan Ruma. Omaperäinen nimi. Sehän on tarkoitus kun meillä on oikein valita lapsillemme sellaiset nimet ettei jokainen vastaantuleva ole saman niminen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat