Seuraa 

Mistä apu jo viidettä päivää jatkuneeseen armottomaan närästykseen?! Tämän olotilan laukaisi todennäköisesti jouluruoka, sillä heti tapanina alkoi oireilu. Varsinkin illat yhtä tuskaa kun mahaa korventaa....

T. Hertta + mimmi rv 31 + 0

Kommentit (4)

Hammaslääkärini kertoi minulle että mantelit ovat hyvä luonnollinen apu närästykseen. En ollut koskaan kuullutkaan moisesta, enkä ole itse vielä joutunut kokeilemaan sen tehoa kun ei ole vielä närästänyt. Jotkut kuulemma pitävät aina mantelipussia taskussaan ja napostelevat niitä, eikä närästystä tule. Tosin hampaathan ei tykkää sellaisesta jatkuvasta napostelusta, että välillä xylitolpurkkaa kehiin :)

t. Hilmis

Minuakaan ei ole närästänyt koskaan aiemmin, paitsi eilen!! Kurkku oli ihan kuin tulessa ja mahaa korventi... Join illan aikana monta litraa kylmää vettä. Sillä se lähti! Kantsii siis kokeilla. :)

Hanna rv 36+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

-Kohotettu nukkuma-asento

-Ei syömistä myöhään illalla, lähellä nukkumaan menoa

-Manteli, maito, jäätelö

-Rennie, Balancid Novum ym alumiinittomat närästyslääkkeet apteekista, otettava n. tunti ruokailun jälkeen ja esim ennen nukkumaan menoa. Kannattaa ottaa ennen kun närästysoireet alkavat!

-Pienet ja kevyet ateriat

Moi!

Mulle raskaudet ovat aina tuoneet tullessaan valtavan närästyksen, jota en siis ollut ennen ensimmäistä raskauttani kokenut koskaan. Alkuun sain närästystä helpotetuksi jäätelöllä, mutta lopulta ei auttanut kuin rennie ja parhaimmaksi koin gavisconin.

Suvetar rv 14+3 ja jo nyt meinaa välillä öisin närästää:-(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat