Vierailija

Kaikki tieto tarpeen. Kiitos etukäteen.

Kommentit (15)

Eli olen normaalisti vieraiden kanssa, mutta pesen hyvin omia ja lasten käsiä. Ja jos saadaan tartunta, elämä ei lopu siihen ja ilmeisesti se lähtee joskus pois häätöhoidolla.

Pitäs tavata nyt yks tuttu jolla on tuo, ja oon ollut aika hermoheikko asian takia, koska en todellakaan halua sitä meille. Eli ilmeisesti voin rauhallisin mielin olla niiden kans tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihan vapaasti ppitää vauvaa sylissäsi. Mrsa hoidetaan häätöhoidolla, eli ei sitä lopun ikää terve ihminen kanna, vaikka sen sattuisi saamaankin. Painotan vaan vielä hyvää hygieniaa vierailun jälkeen, niin siinä kaikki.

ei paniikkia. Ihan hyvin voit tavata tuttuasi. Pese kuitenkin kätesi hyvin tapaamisenne jälkeen. Ja tietenkin pussailua yms. kontaktia tulee välttää, mutta muuten ei hätää.

T. 2

aika paljon tietoa googlella. On siis sairaalabakteeri. Terveelle ihmiselle ei lainkaan vaarallinen, ja elää elimistössä terveellä vain hetken. Sairaalle ihmiselle VOI ollakkin sitten hengen vaarallinen.

meilläkin tätä on töissä, mutta aika pienillä suojatoimilla ollaan silti, eikä ko potilaan edes tarvitse olla eristyksissä. Ainoastaan oma huone on suotavaa.

mrsa-bakuhan ei kauaa hengissä pysy terveen ihmisen " pinnoilla" , esim itse työskentelen mrsa-osastolla ja desinfektio-huuhdetta käytetään ahkerasti potilaiden välillä ja hanskoja pidetään hoitaessa(huom huom hanskathan ei ole mitään terästä, kyllä sieltä mikrobit pääsee läpi vaikka eritteiltä suojaakin), mutta siinä se melkein onkin.

Ihan turvallisin mielin voit käydä kaveriasi katsomassa, muista vaan se desinfektio, ettet tartuta muihin SAIRAISIIN!

Ei oikeastaan muuta aiheuttanut kuin sen että suunniteltua operaatiota ei tehty ennen kuin kudosvauriot olivat parantuneet eli haavat kiinni, ja mieheni myös siirrettiin toiselle osastolle. Ei saanut enää käyttää esim. samaa vessaa muiden osaston potilaiden kanssa.

Ei haittaa elämää mitenkään. Kuka vaan voi tavata meitä ja koskea lapseen jne. Aluksi minua pelotti (sana sairaalabakteeri on jo niin kamala!), mutta oikeasti ei se ole elämään mitenkään vaikuttanut.

Vaarallista vain jo valmiiksi sairaille, terveille ei haittaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat