Vierailija

meidän pienelle firmalle sähköpostin tarjoaa ulkopuolinen palveluntarjoaja.



kun uusi sähköpostisoite pitää avata, kestää avaaminen nelisen viikkoa.



muiden mielestä firmassa se on ok.



mua asia risoo. sähköpostilaatikon avaaminen luulisi olevan tän pienehkön puhelinfirman yksinkeraisempia rutiinijuttuja eikä luulisi vievän aikaa kauaa, kirjoitettuna varmaan muutama sana muutamaan paikkaan (käytäjätunnus, salasana) ja ehkä jokin rasti jonnekin ruutuun, muutama klikkaus. ei vaadi mitään käyntiä asiakkaan luona jne. vaan kestää nelisen viikkoa.



sähköpostilaatikko on nykyään aika perustyökalu firmassa ja sen puute hankaloittaa työn tekoa. olenko väärässä, kun nelisen viikkoa on mielestäni kohtuuton aika? viekö muualla yhtä kauan?

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Firmasi on kuitenkin luultavasti tehnyt sellaisen edullisen sopimuksen, jossa kaikki vasteajat ovat kohtuuttoman pitkät. Kysäisepä huviksesi, miten pian palveluntarjoajan pitää reagoida, jos sähköpostia ei pystykään heidän vuokseen lainkaan toimittamaan. Pahimmillaan se on jotain parin viikon luokkaa, mutta sopimus on edullinen. Tätä ei monissakaan pikkufirmoissa ajatella, kun pidetään vaan kustannuksia kurissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat