Vierailija

Jos kodin sisustus on väritykseltään

- hyvin sinipainotteista tai

- hyvin vihreäpainotteista?

Oletko itse jompaa kumpaa näistä, tai tunnetko ketään joka olisi?

Kommentit (12)

Ensimmäiset tykkää sinisestä ja toiset vihreästä..? :)

No leikillään:

siniset: suomalaista, rauhallista ja seesteistä porukkaa

vihreät: elinvoimaisia ekoihmisiä tai perinteikkäitä sisustajia

Vierailija:

Lainaus:

Jos kodin sisustus on väritykseltään

- hyvin sinipainotteista tai

- hyvin vihreäpainotteista?

Oletko itse jompaa kumpaa näistä, tai tunnetko ketään joka olisi?

Sinisest sisustajat ovat tarkkoja, erittäin sosiaalisia, pinnallisia, iloisia

Vihreät sisustajat ovat pikkutarkkoja, jäykkiä, vieraskoreita, omahyväisiä

Ja nämä ovat siis vain minun kokemukset näistä ihmisistä..

Punaiset ja ruskeat (lämpimät sävyt) sisustajat ovat usein ihmisinäkin lämpimiä, avoimia, toiset huomioon ottavia, sydämellisiä, vieraanvaraisia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- sinipainotteista, kuin veljeni perheessä: ovat persoonattomia, kylmiä ihmisiä, tyytyvät standardielämään

- vihreäpainotteista, kuten meillä: olemme luovia, rohkeita ja persoonallisia ja muutenkin kaikinpuolin hyviä ihmisiä

Sinipainotteista: Miehen sisarukset ovat tällaisissa sinipainotteisesti sisustavissa perheissä olla kohtuullisen ylemmyydentuntoisia.

Vihreäpainotteista: Näin sisustavat ovat monesti kohtuullisen ylemmyydentuntoisia.

Vierailija:

Lainaus:

- sinipainotteista, kuin veljeni perheessä: ovat persoonattomia, kylmiä ihmisiä, tyytyvät standardielämään

- vihreäpainotteista, kuten meillä: olemme luovia, rohkeita ja persoonallisia ja muutenkin kaikinpuolin hyviä ihmisiä

Vierailija:

Lainaus:

Sinipainotteista: Miehen sisarukset ovat tällaisissa sinipainotteisesti sisustavissa perheissä olla kohtuullisen ylemmyydentuntoisia.

Vihreäpainotteista: Näin sisustavat ovat monesti kohtuullisen ylemmyydentuntoisia.

Olen hankkinut sinisen sohvani sekä muuta sisustusta about 10 vuotta sitten.

Seuraavaksi suunnittelen sisustavani aivan muilla väreillä (mm. ruskea, punainen ym. eri huoneisiin eri värejä). Pointti siis se, että ainakaan meikäläisellä ei ole tällä hetkellä varaa sisustaa muulla kuin sillä sinisellä, jonka olen valinnut iäisyys sitten, ja johon olen totaalisen kyllästynyt...

Mitä se kertoo minusta? Olen köyhä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat