Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mä en tunne sitä kohtaan enää ku vihaa....

Aina se on valittamassa mun tekemisistä yms...

Nyt en jaksanut mennä ulos lenkille, koska aamupala ei oikein maistunut, eikä myöskään mikään muu ruoka...

Olen siis raskaana ja vähän on vetämätön olo...ei mikään kiinnosta eikä mitään jaksa...

No, nyt se saatanan äijä rupes inisemään ihan jokaikisestä pikkuasiasta..

Mutta kun minä sanoin sille jotain totuuksia esim se, että meillä on tietokoneesta piuhat telkkariin, ja ne piuhat lojuu tossa keskellä käytävää ja olohuonetta, ja kun sanoin että koskas nämä mahdat siivota pois, niin jopas! Ei se viitti täs kämpäs tehdä yhtään mitään enää..

Meillä siis ei ole uutta kämppää katottuna, eikä yhtään mitään!!!

No, mutta jos minäkin sanon ettei mua kiinnosta tehdä täs kämpäs enää yhtään mitään...Me kuoltais silloin tähän paskaan ja rojuun ja kaikenlisäks vielä nälkään!!!!

No, mutta mua ei kyllä kiinnosta tehdä tähän kämppään mitään...Olen ostellut joskus kukkasia yms ja koristellut kämppää, mutta minkä takia? Ihan itseni takia? Kun ketään muuta se ei näytä kiinnostavan...

Mä en enää kyllä jaksa tota ukkoo...Tekis mieli erota..niin paljon se on vastenmielinen koko ihminen!!!!!!

Olenkohan minä se idiootti, niin kuin mieheni mua sanoo, vai onko vika miehessä?

Eipä tässä sitten muuta..toivottavasti joku jaksoi lukea ja kommentoida tätä jotenkin...

Kommentit (30)

Jos miehesi uhkailee sinua noin, on sinun lähdettävä ja äkkiä kans!

Parisuhde ei voi perustua uhkailuille, joten suhteenne ei ole mielestäni sillä tolalla, että sitä kannattaa elvyttää.

Soita nyt sosiaalityöntekijälle ja kysy neuvoja, miten saisit apua muuttoon ja asioiden järjestymiseen. Sosku antaa muuttoavustusta ja auttaa asunnon hankinnassa (jos asunto ei ole sinun) ja asioiden sopimisesta miehesi kanssa. Soskun kautta sovitaan myös elatusmaksut, jotka miehesi maksaa lapsestanne ja sovitaan mahdolliset tapaamisoikeudet hänelle. Sinun kannattaa anoa yksinhuoltajuutta (mikä ei poista miehesi tapaamisoikeutta), jolloin et tarvitse jokaiseen viralliseen paperiin (mm. passi tai henkilökortti lapsellesi) miehesi allekirjoitusta.

Tsemppiä! Itse olen eroamassa, asunto on löytynyt, sosku auttoi vuokratakuissa ja elatusmaksut ja tapaamisoikeudet on jo sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No mitenkäs se aikoo sen lapsen sinulta viedä?

Eihän tuo hyvältä kuulosta ja ellette pysty asioista keskustelemaan, niin ehkä on parasta erota. Mites se arki lapsen kanssa helpommaksi muuttuisi?

välillä toivon että se löytäis jonkun uuden muijan, mutta ei se ole sen tyylinen....arrggghhh...

Mä olen niin loppu!!!

Päällepäin avioliittomme ja perhe-elämämme näyttää ihanteelliseltä, mutta sitä se ei ole :(

-ap-

Ensinnäkin: Vaikka olisit aluksi yksin, voit joskus saada hyvän suhteen mukavaan ja rakastavaan mieheen.

Toiseksi: Jos jäät tuon miehen kanssa, elät loppuelämäsi miehen kanssa, joka pitää sinua arvottomana ja näyttää sen, etkä koskaan saa elää rauhassa ja onnellisena.

Lähde nyt, kun vauva on vielä vatsassa, niin ei tarvitse vastasyntyneen kanssa miettiä asiaa enää.

Onnea matkaan, arvosta itseäsi lähdön verran.

Jos uhkailee lasten menettämisellä, on ongelma jo tosi vaikea.

Älä katsele sitä ukkoasi enää, eroa. Ajattele lapsiasi, ei tuollainen ilmapiiri ole hyvä lapsillesi.

prkl

Mulle jää kaikki muut. Sitten se heittää vaatteet ja kaikki omat tavarat ympäri kämppää, ja sit kun imuroin, niin joudun koko ajan siirtämään sen tavaroita paikasta toiseen.

Ja sillä on ihme tapa laittaa tavasroita muovikasseihin ja jättää ne minne sattuu.

Että mua suututtaa!

-ap-

Ei miehesi pysty niin vain lastasi ottamaan, pitää olla todisteita lapsenpahoinpitelysta, heitteillejätöstä... Ei ole terve suhde teillä jos mies tuolla tavalla uhkailee.

Minun ex uhkaili samalla tavalla, yrittikin saada huoltajuutta ottamalla yhteyttä sos. toimistoon virkailijat kävivät meillä kotona katselivat meidän elämää, olivat kyselleet lastenhoitopaikasta yms. Ja sitten kävikin niin että lasten ollessa isän luona käymässä sos.toimistosta oli tehty exäni luo yllätysvierailu, ja ex-mieheni menitti suurimman osan tapaamisoikeuksistakin, koska oli ollut humallassa lasten ollessa siellä ja oli vielä pahoinpidellyt uutta puolisota

ÄLÄ OLE TYHMÄ! Jos mies ei tähänkään asti mitään tee, ja luuletko että vastasyntynyt noin vain " annetaan" isälle? ÄLÄ OLE TYHMÄ JA KAIKEN PASKAN USKOVA!

mies saa mut aina raivon valtaan.

Se osaa aina sanoa jotain todella pahaa ja nälvii mua koko ajan. En oikein osaa edes selittää miten se sen tekee...

-ap-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat