Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kertokaapa hyviä kauppoja josta sais ostettua äitiysvaatteita. Lähinnä mua kiinnostais sellaiset housut, joissa on säädettävä vyötärö. Tuo maha kun on pahimmillaan niin että yhdet tavalliset housut enää mahtuu ja äitiyshousut tahtoo olla liian isoja.

T. Suvetar 14+3 (kait?, menee jo laskuissa sekasin)

Kommentit (6)

Minä vannon kanssa noiden Zeppeliinin liikkeiden nimeen. :) Ostin vasta kappahlista mustat suorat äitiyshousut ja on ollu todella hyvät housut. Ostin esikoista odottaessanikin samasta liikkeestä housut. Kohtuuhintaisikin ovat. Nuo äsken ostamani maksoivat 39,90.

Mukavaa masunkasvattelua toivottaa,

mirju ja pikku-pööpöti 15+4

Oulussa äitiysvaatteita löytyy ainakin halvimmasta päästä vähän huonosti. H&M:llä on, sieltä olen itse ostanut lähinnä paitoja. Jos on varaa maksaa, on Stockan 4. kerroksessa se yksi liike, jonka nimeä en muista, ja sitten tietty Tua Rintamäki. Itse ostin varmaan noilla viikoilla joilla nyt olet, Zeppelinin Lindexistä äitiysfarkut ja olen ollut tosi tyytyväinen; alkuun pidin niitä toi vyötäröosa taitettuna ja nyt se on jo reippaasti vedettynä mahan päälle. Oulun Lindex ei myy äitiysvaatteita, mikä on vähän kummallista, mutta tuolla Zeppelinissä oli kiva valikoima kohtuuhintaisia perushousuja ainakin. Sieltä löytyy äitiysvaatteita myös muista liikkeistä.

-Aranja, rv 27+1-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lindexissä zeppeliinissä on nykyään kyllä jo ihan hyvin niitä äitiysvaatteita, kyllä sieltä malleja ja kokoja löytyy hyvin erilaisia! Minä ainakin aina kauhoten mamma osaston ohi kuljen, siellä on tosi nättejä vaatteita, ja minä saan tuota mahaa vielä odotella... Eikä siellä ole kallistakaan, ehkä hitusen kalliimpaa voi olla kuin mitä HM:llä, muta suurinpiirtein saman hintaista mielestäni. Sitten Kappahlissa on kans äitiyshousuja, mutta ei muuta. Zeppeliinissä ne on kappahlissa kassoja vastapäätä ja katsoin just vasta että sieltäkin alkaa löytyä jo montaa eri mallia, kun esikon odotus aikoina löytyi vaan ehkä kahta. Sielläkään ei kovin kallista ole! Sitten Oulussa on äitiysvaatteita vielä joissain lastentarvike liikkeissä, missä on noita imetysvaatteita, ne ovat usein semmoisia, etä niitä voi käyttää raskaana ollessakin, boobin vaatteet ainakin, tosin eivät ole mitään ihan halpoja.. Mutta imetysvaatteet, tai siis paidan, on kyllä tosi käteviä pikkuvauvan kans! Tua Rintamäki ja se Stokkan yläkerran liikkeet on sitten kans hurjan kalliita, minä suuntaan kyllä tarpeen vaatiessa äitiysvaate ostoksille ekana Zeppeliinin Lindexiin (jossa on nyt muuten myös mamma vaatteita alennuksessa!) ja sitten HM:lle :)

Niinaemo rv 12+3

sitten on vielä Nicky ja Nelly josta itse löysin mukavat ja mukavan hintaiset ns.suoran housun tapaiset, ei kuitenkaan leveät lahkeet vaan ihan tavalliset, takana nappitaskut, mustat housut. ostin ne syksyllä kun vatsani oli pienempi, tosin eivät mahdu enää kun on viimeinen viikko ennen LA:ta menossa. Eivät maksaneet ku alle 26¿. siinä on sellanen musta resori jota voi säätää ja joka yltää mahan päälle. Ja siis oulun Nicky & nelly...sieltä kantsii käydä kattoon, niillä on odottaville äideille Mama Licious vaatesarja. Rianna

En katsellut tarkemmin mitä oli tarjolla ja minkä laatuista tavaraa, kun olen jo niin loppusuoralla ettei uusia vaatteita tarvitse hankkia. Babystylessä katselin kesällä jotain, mutta päädyin h&m linjalle vertailtuani hintoja. :) Ihan oon kyllä ollu h&m laatuun tyytyväinen.

Itse olen ostanu kaikki housut zeppeliinin lindeksiltä. Valikoimat tuntuu aika pieniltä ku niitä lähtee ostaan ja jos ei halua pulittaa hirveitä! Stockmanin yläkerras on äitiysvaateliike mut siel ne tuntuu aika kalliilta paitsi jos nyt ois alennukses... H&m:llä on myös jotain... Siinäpä ne mistä mä oon niitä löytäny!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat