Seuraa 

Hei

Tietääkö kukaan saako Carmolis yrttitippoja käyttää raskaana ollessaan, esim. höyryhengityksessä? Entäs panadolin vrk. määrä oliko se 6 500mg tablettia päivässä.

Kommentit (5)

Itse olin sairaana muutaman viikon ja kaikki konstit käytettiin jotta parantuisi! Noista carmolis-tipoista sen verran että minulle ainakin apteekissa sanottiin että niitä voi käyttää! Tiedä sitten... Ja lääkäri sanoi että panadolia voi huoletta käyttää, vaikka kourallisen! Mutta ehkä ei niin kirjaimellisesti kannata ottaa =)

hansu 25+2

Naistenklinikan lääkäriltä olen saanut panadol-ohjeistuksen: todellakin maksimi päiväannos on 3x2 eli kuusi päivässä saa ottaa. Noista yrttitipoista en todellakaan uskalla sanoa mitään. Itse jättäisin ne väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moi,

Juuri tässä kuumetaudista toivun, ja ainakin Panadolin tuoteselosteessa lukee, että aikuinen saa ottaa max. 3 kpl 500mg tabletteja vuorokaudessa. Tuskin raskaana ollessa ainakaan enempää kannattaa vetää.

Carmoliksesta en tiedä, mutta eikös se ole pelkkiä " tavallisia" yrttejä etanolissa? Jos höyryhengittää, niin tuskin haittaa?

Paranemisia!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat