Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Se helvetin lehmä oikein räki ja aivasteli kun näimme jouluna, ja naureskeli että " oonkohan tulossa sairaaksi, kun on niin huono olo" ja samalla kaappasi lapsen syliin ja oikein pusutteli naamalle! Minä sain paskahalvauksen ja suutuin, joka kerran kun lapsi sairastuuu tulee myös korvatulehdus ja minä en jaksa! En halua myöskääni tse flunssaa koska olen rv7 raskaana, mutta jumalauta, nyt 1-vuotiaalla on nenä tukossa ja mulla kurkku kipeä. Tekis mieli tappaa se akka.Vittu.

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai mikä muu tärkeä päivä. Me ollaan oltu kohta " eristyksissä" 1½ viikkoa sukulaisista, kun meillä on sitkeää yskää, kurkkukipua, nuhaa. Enkä anna myöskään tulla tänne tartuttavaksi, joulu vietettiin siis keskenämme, kun taas molemmissa mummoloissa oli sisarusten perheet käymässä, emme edes nähneet heitä, osa oli pidemmältä matkalta, joita nähdään muutenkin harvoin, et kivat. Uusi vuosikin näyttää menevän omissa oloissa. Eikä me olla pöpökammoisia, mutta kaikilla suurinpiirtein alle 1v lapsia, ei haluta heidän sairastuvan.

ekehiä täällä oikeen palstailee. siis ihan oikeesti, en usko, että ap:n kielenkäyttö on kirjoitustaan vastaavaa kotonaan. Sen uskon, että aivan takuulla ottaa päähän, että lapsi sairastuu, onpa pöpö mistä tahansa. Kuka sitä haluaa, että oma lapsi on sairas????? Että mamotshkat jättäkää se turha hurskastelu pois, pinna sitä teiltäkin varmasti joskus palaa, se on varmaa.

Tympeää lukea tällaisia ketjuja, muuttakaa Amerikkaan, jos kerran olette noin tekopyhiä.

Kyllä muakin vituttais, jos lapsella olisi korva kipeänä ja pitäis lääkkeet ostaa, jonkun naamaa nuolevan idiootin takia.

Viikkoja on vähän, ja juuri näillä viikoilla ei huvita sairastua, kun virustaudin riskit ovat sikiölle tuntemattomia, idiootti jos et sitä tiennyt.

Kun varsinainen virus on päällä, ei se enää silloin ole niin pureva. Ehkäpä lapsesi on saanut tartunnan jo aikasemmin tai vasta sen jälkeen. Kyllä se pikkuinen siellä vatsassa on turvassa. Itsekin olen köhinyt ja sairastellut flunssaa koko syksyn ja vielä vauva potkii rv 24. Jos kesken tulee, olen vakuuttunut, että se ei ole ainakaan flunssan syytä. Tietysti itseään stressaa olla raskaana ja huonovointinen ja kipeä, yhdistelmä ei ole kiva. Mutta onneksi ne ohi menee.

Ukkosi lähtee bailaamaan sä joudut jäämään himaan hoitamaan tenavaa ja mahakin vielä pystyssä. Keksi parempi vitutuksen aihe vaikka alennusmyynnit, jonne et pääse räkäisen lapsesi kanssa, kun ukkokin vetää viinaa sohvalla. Eikä näin pysty vahtimaan lastanne (?)

Kuinka voit olla varma, että juuri anoppisi sen flunssan tartutti. Noh eihän flunssaa ole liikkeellä nyt laisinkaan, ei varmaan kenelläkään muulla ole sellaista. AIka harvinaista tautia anoppisi sairastaa. Jospa itse olet sen lapseni tartuttanut kun kurkku kipeänä. Sä oot sitten TYHMÄ. Ja mitä toi sun raskautesi tähän flunssaan kuuluu ? Olet mahtavasti 7 viikolla raskaana. Keskenmenon riski on siis vielä SUURI.

Nyt ei kannata lähteä 4 seinän sisältä laisinkaan seuraavaan 8 kuukauteen minnekään. Ettei vaan flunssa venaa sua oven takana.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat