Seuraa 

koko alkuraskauden ajan ollut alavatsakipuja. viimeisen viikon olen ollut pienessä kuumeessa ja flunssassa. aamulla alkoi verinen vuoto. pieniä hyytymiä joukossa. Mitä tämä on? varhainen keskenmeno?

Kommentit (7)

vuoto vaan jatkuu ja on aika runsasta (vastaa kuukautisten ekaa ja tokaa päivää). alavatsakipuihin otin yhden panadolin ja se auttoi. jos tämä nyt oli oikeasti keskenmeno eikä mitään sen kummempia kipuja tule, niin tarviiko minun mennä lääkäriin?

yön ja aamun aikana vuoto vaan lisääntyi ja joukossaoli aika isoja (ehkä rusinan kokoisia) hyytymiä. soitin tyksiin naistentautien polille ja he sanoivat, että on keskenmeno. menen ensi viikolla ultraan tarkistuttamaan, onko kaikki varmasti tullut ulos. Onko teillä kokemuksia, kuinka kauan vuoto kestää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vkoilla 6-8 ja kertaakaan ei ole ollut kovia kipuja. Vuoto on kestänyt muutaman päivän kauemmin kuin normaalit kuukautiset. Vuoto on jotenkin epätasaista eli juuri kun luulee sen jo loppuneen se alkaa taas.

Onnea uuteen yritykseen!

Ikävää, kun on pelko keskenmenosta. Jos kivut on kovia, soita ihmeessä neuvoa kysyäksesi lääkäriin tai hoitajalle.

Itse ainakin kivuissani pääsin tarkastukseen, vaikkei vuotoa ollutkaan.

Toivotaan kuitenkin parasta.

On tällainen tilanne aika tympeen epävarma ja just kun pohtii sitä et kai sieltä kaikki tulee ulos. Mulla on vuotoaollut niin pitkään ja tullut välillä todella paljon eli oletan et ei sinne mitään voi jäädä. Asian mulle hankalaksi teki myös se, että olen vain lomalla suomessa. Asun nimittäin tossa lahden toisella puolella eli on vieläpitkä laivamatka kotiin ensiviikolla,mutta siel sitten pääsen tarkistukseen.

Toivotan sulle tsemppiä ja toivottavasti vuodot loppuu ja kaikki on kuitenkin kunnossa!:)

pärjäilen varmaan viikonlopun yli. katson sitten ensi viikolla tarviiko mennä ultraan. olis kai se hyvä kuitenkin varmistaa, että kaikki on varmasti tullut ulos.

Ite olen juuri kokenut luullakseni keskenmenon...just joulun aikaan. Mä sitten soitin ja kysyin mitä pitää tehdä ja vastaus oli et ei mitään ellei kivut ole niin kovia että ei pärjää. Sitten kun vuoto loppuu voi mennä tarkistuttamaan tilanteen. Yleensähän luonto hoitaa... Mulle sanottiin et ne kivut on juuri se mittari.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat