Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko teille käynyt niin, että valitsette vaatekaupassa vanhasta tottumuksesta liian isoja vaatteita? Itse teen niin melkein aina ja minun on vaikeaa uskoa, että olen tosiaan 36-kokoinen :)

t. ex-xl

Kommentit (19)

Silloin kun olin isokokoinen (nro 40), ostin edelleen liian pieniä vaatteita. Toisaalta hyvä. Koska vaatekaapista ei silloinlöytynyt koskaan sopivia vaatteita, jotka tuntuivat päällä mukavilta, oli pakko laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vien aina sovituskoppiin läjän neljä numeroa liian isoja housuja! Paitojen kanssa onnistuukin sitten vähän paremmin arvio kohdalleen. Mutta eiks ookin ihanaa huomata, miten ne nron 40/42 housut on aivan liian SUURET :)

Sitten kopissa ihmettelen et miks tää roikkuu tälleen kummasti eikä näytä ollenkaan hyvältä. Laihduttamisesta on jo kohta puolitoista vuotta aikaa, kumman sitkeesti tuo oma minä kuva säilyy. Vieläkin kun peiliin katson hämmästyn, että olenko se todellakin minä??

Mutta mulla oli kyllä vaikeuksia mieltää asia toisinkinpäin, lihavampana ostin aina sovittamatta liian pieniä vaatteita. Kehokuva oli kiloista huolimatta jäänyt kokoon 36. Nyt, kun tuon kokoiset vaatteet taas menevät päälle, ostaisin liian isoja.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat