Vierailija

Mä päätin lukion jälkeen pitää välivuoden, kun en oikein tiennyt mitä elämältäni halusin. No tän välivuoden aikana ehkäsy petti, ja tulin raskaaksi. Päätettiin pitää lapsi, no sitä en ole ikinä katunut! Mies jatkoi opiskeluaan ja äitiysloman jälkeen minä päätin mennä töihim ja elättää perheemme. Sovittiin kuitenkin että miehen valmistuttua on mun vuoro opiskella.

Joo, tulihan se mun vuoro lopulta, mutta miehelläpä ei sillon enää ollu haluja elättää koko perhettä, vaan mä opiskelin, olin töissä ja hoidin perheen. Lopulta en jaksanut vaan päätin jättää sekä miehen että opiskelun.

Nyt oon lähes 30v yo-siivooja ja lisäksi yh. En osaa kuvitella miten mulla koskaan olisi varaa opiskella yhtään mitään. Saahan sitä opintotukea, mutta elääkin pitäisi.

Kyllä välillä käy mielessä, että kunpa olisin edes kerran valinnut oikein...

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hitusen nuorempi mutta suht samoin elämä mennyt.

Mä laskin, että voin lähteä opiskelemaan, rahaa olisi n. 500¿/kk vuokranmaksun jälkeen. Vähänhän se on, mutta lainaa ei kenties tarvitsisi ottaa. Yritän hakea kouluun ja keikkailen päiväkodeissa työssä (ammattitutkinto alalta). Oppisopimuksella ainakin voisit opiskella!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat