Vierailija

Ihan arkipäivänä ja muutenkin.

Kommentit (6)

..kun olin illan töissä, herättää joka aamu suudelmalla ja sanoo rakastavansa, tekee kotona paljon, hellii ja hieroo usein, käyttää hellittelynimiä....

laittaa autossa mun istuinlämmittimen päälle ennenkuin tulen, nostaa nälkäisen vauvan yöllä viereen, sanoo että älä ota stressiä kotitöistä kunhan vain hoidat lapset... niitä on paljon..harvoin sanoo suoraan että rakastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin mies sanoi tänäkin aamuna töihin lähtiessään että lepäile ja älä välitä kotitöistä.

Koko syksyn on antanut minun rauhassa nukkua päiväunia, pitää aina huolen että lapset eivät tule herättelemään kun äiti nukkuu.

mä en jaksais jatkuvaa lässytystä ja jankkausta että rakastaa. mulle riittää yllättävä kosketus tai sanat muutaman päivän erossa olon jälkeen" ompa kiva kun oot siinä" tai " mulla on maailman paras vaimo" :)

hipelöi ja kyöhnäilee. jos vaikka täytän astianpesukonetta niin tulee rynkyttämään sinne taakse.:) ajoittain tosi ärsyttävää,mutta niistä kosketuksista ja rynkytyksistä tiedän että rakastaa mua ja kaikki on kunnossa. jos nämä asiat loppuisivat tietäisin heti ettei kaikki ole kunnossa. ja päivittäin sanoo rakastavansa tai ainakin illalla nukkumaan mennessä sanoo raks raks ja antaa pusun:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat