Vierailija

Jota en olisi uskonut että ikinä teen. Miehelle en voi kertoa, tappaisi kaverinsa, mulla ei nyt niin väliä, mutta en halua rikkoa ystävyyttä.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

teidän täytyy olla tosi nuoria, minulle ei tulisi mieleenikään nukkua edes samassa huoneessa toisen pariskunnan kanssa, saati sitten samassa sängyssä!!! Kasva aikuiseksi.

Se joka ei usko, voi kyllä jättää kommentoimattakin sitten. Me ehdimme harrastaa seksiä hetken aikaa, kunnes tajusimme että se on todella väärin, ja se loppui siihen, mutta hetki sen jälkeen sitten hyväilimme vielä toisiamme ja annoimme toistemme tulla.

Surkuhupaisaa kyllä, olín monesti moralisoinut ja hämmästellyt tätä mieheni kaveria, hänellä kun oli tapana panna kaikkien kavereittensa muijia ennemmin tai myöhemmin. Ja sitten osuikin pilkka omaan nilkkaan :( Siinä miehessä vaan oli joku käsittämätön juttu, veti puoleensa kuin magneetti (ja sama tahti jatkuu yhä, olen kuullut). Meidän kaikkien välit meni poikki vuosiksi, mies siis sai melkein rysän päältä meidät kiinni (aamulla sängystä ilman vaatteita...). Yritin tämän kaverin kanssa jossain vaiheessa suhdetta, mutta se oli kamala fiasko, paljastui että hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Nyttemmin olen moikkausväleissä tämän narsistin kanssa, narsisti ja exäni justjust puheväleissä, ex ja minä ei missään väleissä.

Kannattaa harkita tarkkaan kerrotko: monta elämää pilalla saman tien, pahimmillaan. Jos taas on mahdollista että miehesi kaveri paljastaa, niin kerro sitten mieluummin itse. Ei käy kateeks...

Miksi ei olisi herättänyt? Tai sanonut mitään jos tietäisi? Tyttö ainakin todella suorasanainen, sanoisi jos olisi jotain huomannut, ainakin niin luulisin. Mies saisi raivarit ja varmasti tappaisi kaverinsa.

Vierailija:

Lainaus:

Se joka ei usko, voi kyllä jättää kommentoimattakin sitten. Me ehdimme harrastaa seksiä hetken aikaa, kunnes tajusimme että se on todella väärin, ja se loppui siihen, mutta hetki sen jälkeen sitten hyväilimme vielä toisiamme ja annoimme toistemme tulla.

Nämä ovat hyvin tärkeitä tarkentavia kysymyksiä, kun tarkastellaan sitä, oliko tekosi tuomittava.

Suhteestasi nykyisesi kanssa ei varmaan koskaan tule mitään. Pelasta itsesi ja elämäsi. Jätä miehesi ja unohda se toinenkin jonka kanssa petit.

Tapahtui lahdessa ollessamme. Tappelimme, menin kaverin ja hänen tyttöystävän kanssa samaan sänkyyn ja sitten kun mies ja kaverin tyttöystävä olivat nukahtaneet, se vain tapahtui.

JOOJOO!!

ihan kympillä kukaan uskoo.. kaverin tyttöystävä ja sun miehes nukkuu eri sängyissä ja sä ja miehes kaveri yhteisessä :D kuka tuotakin uskoo??

itsekään ihan kylmä ollut. Meillä on ollut vähän sellainen juttu, että olemme aina kiinnostaneet toisiamme, mutta koskaan ei olla oltu samaan aikaan vapaita. Tämäkin mies oli pettämishetkellä suhteessa, tapahtui vajaa vuosi sitten. Toisaalta tuntuu pahalta, mutta yleensä en edes ajattele koko asiaa. On käynyt mielessä tunnustaa, mutta en halua miehelle tuotta samanlaista tuskaa kuin mitä hän teki minulle hänen suhteensa paljastuessa. Uskon ja toivon, että olemme molemmat ottaneet opiksemme ja voimme jatkaa normaalia, uskollista elämää tästä eteenpäin.

22

SULLA EI OO KAIKKI KOTONA!! OOTKOS IHAN OAMVALTAINEN HENKILÖ? OSAAT KYLLÄ KIRJOITTAA, VAI KÄYTÄKÖ AVUSTAJAA!! EI..TÄÄHÄN ON TYPERÄ PORVOO!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat