Seuraa 

Mitäs mieltä te muut olette, uskaltaako hiuksia värjätä odotusaikana? Ja jos niin millä väreillä? Itse olen käsittänyt, ettei väreistä pitäisi olla mitään tutkittua haittaa vauvalle, mutta mitä mieltä olette? Ja uskaltaisiko värjätä ihan kotiväreillä? En nyt vaalennusta ajatellut, sehän se varmaan tujuinta ainetta on, mutta jotain sävytettä, kun niitä on aiemminkin tullut käytettyä. Itselläni menossa rv 8+3.

Kommentit (4)

Värjäilin itse juuri viikko takaperin, nyt 26 viikkoa tasan, ja kysyin vielä neuvolasta varmuuden vuoksi että mites tämän värjäyksen kanssa nyt sitten. Täti sanoi että se määrä mitä värjäyksestä verenkiertoon pääsee on niin pieni ettei sitä saa edes mitattua. Eli satunnaiset värjäykset ei haittaa. Eri asia sitten miten väri raskausaikana tarttuu kun monilla hiukset on vahvemmassa kunnossa kun tavallisesti.

uskaltaa jo hiukensa värjätä, ainkin kampaajalla. Eivät sisällä enää niinpaljon esim. ammoniakkia.Kysy kampaajalta " aurinkovärejä" jos haluaa vaalentaa värjäys tehdään väriaineilla joiden vaikutus on sama periaatteessa kun jos aurinko vaalentaisi hiukset.

Its elen värjännyt hiukset kampaajalla raskausdenaikana. Ainut ongelma on ollut se, että väri ei tahdo pysyä päässä! Tulee kalliiksi..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Väri ei meinaa vaan pysyä hiuksissa ja hiuksia lähtee päästä ihan kamalasti. Muutenkin tämä tukka-rukka rehottaa miten sattuu. Itse olen värjäillyt kampaamokaupasta hankituilla kevytväreillä noin 3 -4 vkon välein.

Elisa ja Typy 28+0

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat