Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (38)

Erityislapsemme erityispiirteet alkoivat tulla silloin esiin, menin töihin, paperityö verottajan kanssa alkoi käydä hermoille... Mitäs muuta... Vähän painostava ryhmänjohtaja.

Ihan ok hommaa, mutta itse en enää jaksanut em. syistä.

Siksi ex-jälleenmyyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta on kyllä hyvä työ tuo jälleenmyyjän työ... jos hiukan viitsii nähdä vaivaa ja saa hyvin esittelyjä, niin pääsee aikas kivoille tienisteille, minä ainakin suosittelen!!

t. toinen ex-jälleenmyyjä

Toinen paljon käytetty on mehukannu. Muita TW-tuotteita on mulla aika vähän ja ne eivät ole mitenkään erityisiä. Noita leivonta-alustoja ilman en osaisi enää elääkään.

Sitten ne fridgesmartit ja pikasekoitin - vatkaan sillä aina kermavaahdon ja tulee nopeammin kuin sähkövatkaimella. Cheesesmart on myös ihan yliveto. Samoin silikonit.

Suurin osa on hyviä mutta jotkut erottuvat joukosta lävikön lisäksi, kakkukuvut, kuorimaveitset nyt ekaksi tulee mieleen.

T. ex-jälleenmyyjä

tupperwarella on sitä paitsi ikuinen takuukin. ei jaksa parin vuoden välein ostaa uusia pakastusrasioita, nämä mitkä mulla nyt on, olleet käytössä jo 20 vuotta. Ja onhan tupperware-kutsut eräs naiseuden initaatioriittejä. :D Kyllä mä muistan ekat, joissa olin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat