Vierailija

Kommentit (10)

tosin kun ale % on yli 50:n, ei ole enää mitään kunnollista ostettavaa. Mutta pari paitaa tyttärelle(-50%) ja itelle untuvatakin(-30%) olen ostanut ja vielä hankkisin lapselle vaatteita ja kenkiä ens talvelle, jos nätit ja kunnolliset löytyy hyvällä alella.

ennen joulua yhdessä Lindexissä, kun huomasin myyjän hinnoittelevan ale-vaatteita. Hän kehoitti mua varaamaan kasan vaatteita ja hakemaan nen joulun jälkeen, jotta saisin alennuksen. Pääsin siis penkomaan parhaat päältä=)

Sain 140 euron vaatteet kolme vuotiaalle tytölleni 65 eurolla.

Isommat lapset ovat itse käyneet tuhlailemassa, itse en ole päässyt alemyynteihin, kun vauva on vähän yskäinen ja nuhainen, enkä siksi viitsi lähteä...vaikka mieli tekis ihan hirmusesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rahaa on muutenkin liian vähän, ja olen niin heikko ihminen että jos näen jotain mitä on " pakko saada" niin ostan vaikka laskuja olisi pinot kattoon asti:)

kolme laukkua tuli jo ostettua... täytyy piilotella niitä jonkin aikaa, ettei kotijoukot hermostu, kun onhan noita laukkuja kertyny jo aikamoinen kasa. Mutta puolustukseni sanon että sain halvalla (yht.19euroa) ja ainahan nainen laukkuja tarvitsee.

-musta vilakangastakki, puolipitkä -20%, halonen

-lampaanvillainen villatakki, -40%, Aeksi13

-erinäisen kasan lastenvaatteita H&M, Lindex,KappAhl, Seppälä -20-50%

Vielä toivon löytäväni jotakin itselleni ja miehelle. Tosin en ehdi

Lapset eivät tällä hetkellä TARVITSE mitään, joten yritin kartella lastenvaateosastoja ettei tulisi tehtyä turhia heräteostoksia. Itselleni olisin voinut ostaa jotain siistejä työvaatteita, mutta eipä osunut kohdalle. Housujen sovittamista en edes jaksanut ajatella siinä ryysiksessä.

Jos saan aikaiseksi, käyn vielä uudestaan katsomassa löytyisikö mitään kivaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat