Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Pojalle siis nimi hakusessa mutta kun ei vaan millään keksi vaikka kuin miettis toista nimeä Linus pojallemme :/ Ehdotuksia?

Kommentit (10)

Linus Elmari!

Elmari on vanha ja harvinainen nimi Suomessa, vuoden 1928 jälkeen vain yksi löytyy (v. 2003)

Tai sitten Linus Emerick tai Linus Eliel? Koska Linus on vähän epä-suomalaisempi kuin sisarusten ensimmäiset nimet, niin sen toiseksi nimeksi sopisi myös kansainvälisempi nimi.

Myös joku lyhyt nimi voisi sopia esim.

Linus Eero

Linus Eikka

Linus Emil

Olen samaa mieltä aiempien kanssa, että toinen nimi e:llä olisi kiva, kun tytöilläkin on molemmilla m-alkuinen toinen nimi.

1 vai 2 i:llä... minä olisin halunnut että Liinus ja kutsua samalla tavalla ja mies halusi Linus ja kutsuttaisiin Liinus.. mutta lopulta tulimme tulokseen LINUS ja minä sitten halusin että se kutsutaan samanlailla eli LINUS... Joten emme enää muuta päätöstämme LIINUKSEKSI... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ensiksikin ehdotus: muiden lasten nimet lausutaan kirjoitusasun mukaan(?), voisiko Linuksenkin kirjoittaa pitkänä: Liinus? ;)

Liinuksen toinen nimi voisi alkaa E:llä, kuten isoveikankin (tytöillä toisena M-alkuiset, huomaan)...

Liinus Elmeri

Liinus Ernesti

Liinus Einari

Liinus Eerikki?

tai ehotettu on Elmeri,,sehän passaa kans kun on Mirjami ja M:llä ja E:llä alavina ,nii pasaa joukoon:)kerrotko minkä keksitte tai otitte pojallenne??

E-sarja pojilla vs tyttöjen m-sarja on ihan mainio idea!!

Elmeri

Einari

Eprami

Eremias

Esaias/Esajas

Eevert

Eevertti

Eevartti

Eerikki

Eetvartti

muita heittoja

Juhana/Juhani