Vierailija

Tai ainakin sellaista " neutraalia" .

Kommentit (24)

Mahtava tai loistava on vähän liioilteltu sana, en nyt ihan parhaaksi ystäväkseni sentään häntä sanoisi. Tietyt asiat ärsyttävät, kuten meissä kaikissa.

Me olemme todella hyviä ystäviä. Minä arvostan häntä kovasti ja minulla on aina hyvä olo kun olen hänen seurassaan. Ei hän tietenkään omaa äitiäni korvaa, mutta on todella hyväsydäminen ihminen.

Soittelemme toisillemme viikottain ja käymme ostoksilla yhdessä. Nytkin odotan, että pääsemme pian Tukholmaan " shopailemaan" kahdestaan! (vaikkei siis mitään ostettaisikaan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toki aivan erilaisia keskenään. Tässä lyhyet kuvaukset:

1) Tosi kiva ja äidillinen, leipoi aina ja lämmitti meille saunan, kyseli kuulumisia ja syötti hyvin. Työntekijätausta, elänyt aikanaan myös köyhästi ja osasi arvostaa nykyajan hyvinvointia.

2) Tavallinen, kohtelias ihminen. Välillä hänellä oli kinaa poikansa kanssa, minun kanssani ei koskaan. Tätä ihmistä kuvaavat sanat normaali, tavallinen suomalainen keski-ikäinen toimistotyötä tekevä nainen. Iso omaisuus jolla ei pröystäilty ja josta ei koskaan puhuttu.

3) Nykyinen on tosi kiva ja fiksu, akateeminen ja urallaan pitkälle päässyt mutta kotoinen ja rento, koti ei ole tip top vaan tavallinen, iso koti lähiössä. Juttelee mielellään kanssamme viinilasin äärellä ja on hyvää seuraa. Kivat pienet muistamiset jouluna ja suhtautunut minuun aina ystävällisesti ja hyvin.

Eli nämä kaikki ovat olleet ihan loisto-anoppeja! Taitaa olla matkassa ollut mukana hyvää tuuriakin, kun niin monilla on anopin kanssa ongelmia.

vaikuttamaan meidän mielipiteisiin. Parasta hänessä on se että aina tarjoutuu apen kanssa lapsenvahdiksi ja lapset tykkävät hänestä/heistä tosi paljon. Ei sitä nyt sydänystävä tarvitsekaan olla anopin kanssa....

mukava ja elämässä mukana, mutta osaa myös jättää väliä omansa ja meidän huushollien välille...eli ei tuppaudu tai tunkeile. Itse asiassa olen huomannut olevani aikasta iloinen silloin kun tulee käymään, ja on myös loistava lasten kanssa...

Hän jopa pitää lapsestani, joka ei ole mieheni. Eikä hän koskaan puutu elämäämme, on erittäin hienotunteinen ihminen.

Myös ex-anoppini, lapseni isoäiti on erittäin mukava ihminen, olemme vieläkin kavereita :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat