Seuraa 

aloitin tämänpäivän ketjun ku ei ole muutakaan tekemistä!! poika 6.v kuumeessa ja nuhassa makaa tuossa vieressä ja itse haen viellä hepotusta työmarkkinoilla vaikka tiedän ettei tämä kyllä enään kovin helppoa ole mahan takia...eli mulla nyt 16+6 ja la 9.6.06. tänään olis ollut neuvola mutta en viitsi lähtee tuota mun pikkumiestä kuljettaan ympäri kyliä!!

Kommentit (3)

..mutta siis nyt tännekin ;D

Eli täällä tuntuu liikkeitä ja möyrimistä ihan selkeesti aina aamuisin -> ja näkyy erittäin selvästi myös vatsan päällekkin kun sängyssä makoilen.

Marieela taasen ;)

Taisi olla keskiviikon alla jo pinoa tälle päivällekin, mutta kirjoittelen nyt tähän itsekin. En oo koneelle ehtinyt varmaan viikkoon. Joulukin oli ja meni.

Mulle on vallannut taas epäusko koko vauvan olemassa oloon... :( En tunne liikkeitä vieläkään. Tai luulen tuntevani välillä, mutta niin harvakseltaan, etten edes tiedä onko ne liikkeitä ollenkaan. Muistaakseni tunsin kakkosta odottaessani liikkeitä jo aiemmin. Nyt voi syynä tosin olla istukka, joka on etuseinässä. Aiemmissa ollu aina takana. No, maanantaina on seuraava neuvola, joten sittenhän sen tietää taas onko siellä mahassa ketään vai ei. Ultrastakin on jo kohta 3vkoa aikaa. Pahaolo on jostain syystä palannut. Oksentaa ei ole tarvinnut, mutta etoo varsinkin iltaisin ihan kunnolla. Luulin sen jo näillä viikoilla loppuvan, koska aiemminkin on niin tehnyt.

Gallupiin: Me ollaan uusivuosikin kotona ja meille tulee mun äiti ja kaks veljeä perheineen. Ajateltiin syödä meksikolaisittain ja dippailla kasviksia ja sipsejä. Rakettejakin meinataan ampua paketillinen. Sellaista mukavaa yhdessä oloa! :)

Ai niin...jään muuten vuoden vaihteen jälkeen taas kotiäidiksi! :) Joten joudutte sen jälkeen varmaan lukemaan enemmänkin mun kirjoituksia ku on ehkä enemmän aikaa käydä tässä koneen ääressäkin.

Palaamisiin,

mirju ja pikku-pööpöti 15+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla olis ollut kanssa neuvola tänään mutta unohdin sen... Sieltä soitettiin ja kysyttiin onko jtn sattunut kun en tullut. Kyllä hävetti!!!No huomenna on uusi aika heti aamulla. Tuskin siellä mitään uutta ilmenee.

On jotenkin tylsä ja laiska olo, odotan vaan vkonloppua että mies olisi kanssa kotona ja tulisi vieraita.

No eipä muuta...

G:Tuntuuko potkut jo? Jos niin milloin (illalla, aamulla, jatkuvasti)?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat