Vierailija

Oon neuvolassa puhunut asiasta ja siellä on huomattu, et kasvaa käyrien alapuolella. Se th epäili etten syötä lasta ollenkaan, vaik teen kaikkeni et saisin vauvan syömään. Koskaan en oo saanut minkäänlaista tukea neuvolasta. Mitä ihmettä voisin tehdä?

Kommentit (10)

on tärkeää , että lapsi kasvaa omilla käyrillään tasaisesti. On ne sitten plussalla tai miinuksella. Jos oot tosi huolissasi niin käy yksityisellä lastenlääkärillä, niin siellä voidaan tutkia tarkemmin, ja sinut otetaan ainakin vakavasti.

jos vauvasi on tyytyväinen ja syö omaan tarpeeseensa niin unohda käyrät. Minulla on kolme lasta ja kaksi viimeistä ovat olleet aina käyrien alapuolella (ilmeisesti johtui kun painoivat 4 kg syntyessään). Heillä oli tarkka rutiini ja söivät hyvin, olivat tyytyväisiä ja nukkuivat aika aikaisin yöt. En edes lotkauttanut korviani neuvolassa koska kuitenkin olivat ravitun näköisiä. Toki voi olla allergiaakin jos paino vaan aina putoaa mutta siihen pitäisi neuvolankin reagoida.

minkä ikäinen vauvasi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oma 11 kk tyttöni syö pari pientä pilttipurkillista päivässä ja lisäksi vain rintamaitoa, jota omasta mielestäni tulee aika niukasti enää...

Minua ei huolestuta tippaakaan vaikka tyttö koko ajan tippuu " käyriltään" . Minusta on lapsen asia haluta ruokaa, ei minun asiani pakottaa häntä syömään.

Tätä tyttöä on siis viety neuvolan toimesta sairaalaankin tutkittavaksi kun ei heidän mielestään kasva tarpeeksi, mutta verikokeet ja lapsen yleistila oli täysin ok ja minä siis vähät välitän mitä neuvolassa inistään...

vauva vain kasvaa omalla käyrällään. Olen aivan varma että kun ikää tulee, alkaa ruokakin maistumaan. Itsellä on juuri nuorimmainen samanlainen ollut vauvana mutta nyt on jo paremmalla mallilla. Lääkärissäkin käytiin sen takia tutkittiin jos olisi jotain sairauksia mutta mitään ei ollut. Voithan käyttää lääkärissä tutkimuksissa, saa ainakin mielenrauhan asialle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat