Vierailija

Millaiset kulkuneuvot teillä on? Onko molemmat autot uudehkoja vai onko kenties toinen auto 80-luvulta? Meillä " ykkösauto" pari vuotta vanha Nissan, nyt olisi hankittava 2.auto, tulee vähäiseen käyttöön. Rahaa ei ole kovin uudehkoa autoa ostaa, mutta onko 80-luvun autot ihan tuhoontuomittuja, kuten tällä palstalla olen ollut huomaavinani?

Sivut

Kommentit (93)

ja saman vuoden hyundai(jos nyt oikein osasin kirjoittaa)pakettiauto. meillä ekaa kertaa näinkin uudet autot alla ja enää en edes uskaltais ajaa niillä 80 luvun kopperoilla millä vielä muutama vuosi sitten tuli kaahattua(ja ennen lapsia). nyt kun on lapset jotenkin sitä ajattelee että turvallisuus ennen kaikkea. mielummin maksan noista lainaa kun vaarannan lasteni hengen. eikä olla mitään kovinkaan paljon tienaavia,molemmat ihan tavallisia perusduunareita ja mä vielä kotona lasten kanssa.

Molemmat Volkkareita merkiltään. Ihan vastikään sain tuon omani uusittua, sitä ennen auto oli vuosimallia -87 ja hyvin pelasi sekin, ei paljon korjailtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitä paitsi hyvät leidit:

80-LUVUN MERSUT JA BMW:N PELLIT TEHTIIN RAUDASTA, EI ALUMIINISTA, KUTEN NYKYISET JAPSIT YMS. 80-LUVUN ISOA MERSUA ET SAA RUTTUUN SITTEN MILLÄÄN- PELTI KESTÄÄ JA SITÄ ON RIITTÄVÄSTI!! Nykyiset autot tehdään ties missä Puolassa, ennen saksalaiset autot olivat saksalaisia, BAYERIN laatua.

Minun vanhempani pelasti nokkakolarissa nimenomaan vanha AUDI, jossa oli iso ja vahva etupelti ja taaksepäin tippunut moottori. Ei siinä olis paljoa abs:t, sipsit ja airbagit auttaneet. Näin sanoivat palomiehet itse.

Olen ollut kyydissä, kun törmättiin pikku-Relluun 60km/h nopeudella ja auto meni aivan rusinaksi. Onneksi takapenkillä ei ollut matkustajia! Meidän kärryllä jatkettiin vielä matkaa...

Vierailija:

Lainaus:

Kalliiksi tulee jos ei osaa itse tehdä muuta kuin avata konepellin!

Miehelläni -80 luvun auto ollut 10 vuotta. Mitään muuta kuin kuluvaa osaa (jarrupalat yms ) ei ole tarvinnut vaihtaa. Samoin appiukolla 2kpl 80 luvun autoa ja sama homma. Ja tiedän monia joilla 80 luvun auto ja eikä korjauksia vaadi.

Sen sijaan näitä joilla uusia autoja (1998-2005) niin niitähän korjataan vään väliä, kun uusista autoista tehdään kertakäyttökamaa. Tietenkin poikkeuksiakin on eli ei voi yleistää.

Kukas nyt riemastuu ? Mulla on lada samara, muuten on kunnon tykki.

Ihana sauhutella ilmoille pakokaasut. Eikä taatusti ole mitään pakokaasujen suodattamia ja bensaa menee hirrveeeesti.

Minä ajan tuolla vanhemmalla autolla (Toyota), koska ajan kaupungissa, enkä halua ajaa siellä isolla autolla. On erittäin hyvä eikä mitään vikaa ole. On ollut uutena sellainen " vähän parempi" Toyota.

Ihan tavallisella Opelilla ajelen. Se on kuitenkin taatusti turvallisempi kuin fiesta. Jos viitsisit hieman rauhoittua ja lukea kirjoitukseni uudelleen, huomaisit, että kirjoitin KOKENEENI YHDEN PAHAN KOLARIN.

Sen vuoksi haluan, että autossa on hieman peltiä ympärillä.

t. 64

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Käytä nyt hyvä ihminen rahat järkevämmin ja osta vähän isompi auto, vaikka käytettynä!

Yhden pahan kolarin kokeneena en todellakaan ymmärrä miten kukaan uskaltaa ajaa noilla pienillä kopperoilla.

Ja mikäs auto sulla oli silloin alla ja millainen kolari oli ?

Törmäsikö pieni koppero sun ISOON autoon ja autos meni lunastukseen.

Ja mersu on kyllä kestänyt tosi hienosti, vaikka vanha onkin. Vie tosi vähän polttoainetta ja on hyvä ajaa. Minulla on aikanaan ollut VW Polo ja Peugeot, mutta eivät olleet läheskään niin hyviä autoja kuin mersu, vaikka kumpikin oli uudempi. Korjata piti jatkuvasti.

Tämä on vain minun kokemukseni autonomistajana. Mersu on oikeasti hyvä auto, vanhanakin.

Tosin, uudempi on isännän työsuhdeauto.

En henk.koht. ostaisi noita 80- luvun pommeja! Turvallisuus ja tekniikka on kehittynyt huimasti niiden aikojen! 90- luvun puolen välin hujakoilta aloittaisin katsomisen!

en todellakaan ajaisi vuoden -93 mersulla, kun on varaa uuteen ja isoon riisikuppiin:D Ei se pöyhkeys vanhasta mersusta kuule paljoa hirvikolarissa suojaa uuteen autoon verrattuna.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat