Vierailija

Taas kun tultiin kaupasta oli joku avannut autonsa oven meidän auton kylkeen. Kivat uudet jäljet taas auton kyljessä! Että ottaa päähän!

Mikä siinä on niin vaikeata avata se ovi niin ettei se osu viereiseen autoon??? Kerran olen sattunut paikalle juuri kun yks nainen mäiskäytti ovensa meidän autoa päin. Huomautin asiasta ja nainen pyysi anteeksi. Mitä se " anteeksi" enää auttaa kun on naarmu kyjessä?!

Kommentit (8)

paikalle kyllä poliisit. Tikkurilan Prisman parkkihallissa kerran näin, kun vanha papparainen törmäsi naapuri autoon niin että papparaisen autosta hajosi toinen etuvalo edestä, eikä papparainen huomannut edes itse. Vanhukset ovat myös siis aikamoinen naarmuttaja kansa.

Laitoin tähän naarmutettuun autoon lapun, että näin tapahtuman ja tiedän naarmuttajan rekkarin. Meni päivä, meni toinen kun auton omistaja soitti ja sanoi, ettei hänelle auto ole niin pyhä lehmä, että jokaista naarmua pitää itkeä tai edes korjauttaa. Tästä autosta hajosi muovinen puskuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta ärsyttää myös se että lapsettomat autoilijat ajavat lapsiperheiden ruutuihin... Ne ruudut olis isompia mutta kuin ne on aina täynnä! Monesti olen meinannut sanoa autoilijoille jotka ovat yksin matkassa ettei ne ruudut oo tarkotettu niille jolla on lapsi kotona vaan niille joilla on lapsi mukana!!!!

ja yhtäkkiä viereisen auton ovi paiskattiin meidän kylkeen sellaisella voimalla että koko auto tärähti. Kuului oikein kunnon pamaus. Pomppasin tietysti saman tien ulos autosta tarkistamaan vahingot samalla kun viereinen auto kaasutti vauhdilla tiehensä. No, onneksi sillä kertaa ovi oli osunut meidän auton kyljessä olevaan listaan eikä tullut lommoa. En kyllä ymmärrä miten joku voi paiskata ovensa toisen auton kylkeen sellaisella voimalla, käsittämätöntä.

kun menet autoon sisään ovi niin kuin karkaa ja kopsahtaa toisen oveen.

Mua taas ärsyttää se, kun ihmiset eivät osaa parkkeerata. Eivät millään osu parkkiruutuun keskelle. Ollaan vinossa miten sattuu. Ja sit kun jos on joku tapahtuma jonne on paljon tullut ihmisiä autoilla, niin parkkeerataa autot niin, että autojen välissä on puolikkaan auton tila. Kiva sit etsiä parkkipaikkaa, kun parkkipaikka on vain puoliksi täynnä ja puoliksi tyhjä, mutta tyhjään koloon ei se auto mahdu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat