Vierailija

Minusta ne on kauniit ja olen aina sellaisista haaveillut, uskallanko toteuttaa toiveeni vai olenko lapsellinen, onko pikkuletit " teinijuttu" tai " mustien juttu" ? Rehellisiä mielipiteitä, kiitos :)

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni ollut irtonaiset pikkuletit (lisähiuksien kanssa) kaksi kertaa, omat hiukset ovat suomalaisittain hyvin paksut. Ihan kivat olivat, eikä mulle tullut mitään niskakipuja tms. Ohuihin hiuksiin olen nähnyt joskus laitettavat tosi paljon lisähiuksia ja sitten muutaman oman karvan varassa olevat letit tippuvat pois jättäen kaljuja kohtia. EI KIVA, en suosittele!

Kasvonpiirteet musta kanssa vaikuttaa aika paljon lopputulokseen. Toiselle sopii, toinen näyttää enempikin mopilta.

Itse olen nyt jo lähempänä 30 kuin 20 vuotta ja enää en pikkulettejä laittaisi. Aivan ihastuttavat päätämyöden menevät letit, sellaisen " valmiin" kampauksen (omista hiuksista) sen sijaan ottaisin koska vaan. Niitä vaan ei Suomessa kovin moni osaa tehdä. :(

Pikkulettejäni pesin vähintään joka kolmas päivä shampoo-vesiseosta tyveen ruiskuttamalla, eli puhtaat oli hiukset lettiaikanakin!

Voisin itsekin kokeilla, tosin en pitkää aikaa kun kyllästyn niin nopeasti. Mutta vaihtelu virkistää! Ei muuta kuin anna mennä vaan! =)

just joo. ei oo tainnu sulla olla pikkulettejä??

painaa päätä ja niskaa niin pirusti, nukkua ei pysty, hiustenpesu+kuivaus yhtä tuskaa, aina pantava samalla tavalla kiinni, kun auki näyttää niin naurettavalta.....ja kun alkaa hapsottaa, niin avot!

ja aijon ottaa myäs täksi kesäksi ne ja ikää on 28-vee ja kaksi lasta.

Ei kampaajani ainakaan sanonut,että niihin on yli-ikä ja lapsirajoitukset;)

Mielestäni näyttäisi hassulta, jos tukka on harva (kuten minulla). Ennemmin kaksi lettiä molemmin puolin päätä näyttää pikkutyttömäiseltä.

Tekokuituisia? Mulla oli joskus " teininä" sellaiset pyllyyn saakka pitkät, olivat hyvän näköiset (olisivat varmaan vieläkin) mutta päänahka kutisi ihan törkeesti, vaikka pesin niitä " liian" usein ja käytin hiusvettä päivittäin...

Se on ehkä tottumuskysymys, minulla oli aina pienenäkin lettejä, joka aamu äiti laittoi hiukset kiinni kouluun lähtiessä. Minulla ei ole herkkä päänahka. pystyn myös nukkumaan papiliotit päässä. " painavuus" riippuu siitä kuinka pitkät/ kuinka paljon lettejä, kuinka paljon kuitua laitetaan. Letit voi laittaa kiinni aivan kuten suorat pitkät hiukset yleensäkin, ponnarille, nutturalle tai vaikka letittää kaikki letit vielä yhdelle letille. Pesu ja kuivauskaan ei mielestäni sen hankalampaa kuin yleensäkään pitkien paksujen hiusten. Ja kun muutama letti alkaa hapsottaa, niitä voi halutessaan korjata sitä mukaa mikä näyttää huonolta.

Vierailija:

Lainaus:

just joo. ei oo tainnu sulla olla pikkulettejä??

painaa päätä ja niskaa niin pirusti, nukkua ei pysty, hiustenpesu+kuivaus yhtä tuskaa, aina pantava samalla tavalla kiinni, kun auki näyttää niin naurettavalta.....ja kun alkaa hapsottaa, niin avot!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat