Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Käytiin tuossa eräs ilta baarissa, ja ikäraja tuona iltana oli 18 (joinakin iltoina kai 22 tmv). Itse olen kolmekymppinen, ja suurin osa asiakkaista oli sen 18 vee. Kyllä oli rasittavaa.... Hauskimpia olivat tytöt, jotka ketkuttelivat vaikka millä tavalla itseään, ja samalla tietenkin ihastelivat itseään peilistä. Vaatetus oli jokaisella samanlainen. Pojat lähinnä istuskelivat ja joivat kaljaa samalla töllistellen tyttöjen rintavarustuksia. Tietenkin kommentoiden suht äänekkäästi.

Tunsinpa taas itseni vanhaksi patsastellessani siellä limudiskossa. Päätin tunnin kärsimyksen jälkeen hakea rollaattorini parkista ja lähteä kotiin ihailemaan uutta vahakangastani.

Kommentit (4)

Minä kyllä pukeudun aika nuorekkaasti, en välitä " tanttatyylistä" , mutta aika erikoisia virityksiä siellä oli... Aika monet näyttivät siltä kuin olisivat jumppaan lähdössä. Eli tennarit jalassa, jonkinsortin urheilupaita.. no, farkut olivat kyllä useimmilla. Ja välillä tuntui kuin olisin palannut takaisin 80-luvun lopulle, kun näkyi niitä karseita piképaitoja (kirjoitetaanko se noin kysyy hölmö) ja sukkien sisään tungettuja housunlahkeita yms outoa.

ap

Muutama vuosi sitten innostuttiin lähtemään eppujen keikalle ikärajattomaan paikkaan... Yli 25-vuotiaita oli varmaan n. 10. Toisaalta oli ihan hauskaa, mutta toisaalta tunnettiin suurta myötähäpeää, kaikenlisäks muistettiin omat heilumiset teiniaikaan ja tajuttiin miten hölmöjä oltiin ittekkin! Poikamies-kaveri kiteytti hyvin, kun ehdoteltiin sille naisen pokaamista:" v***u mä mikään pedofiili oo!!!"

Toisaalta ei kiinnosta kyllä mitkään iskelmäparatiisitkaan, joten pienillä paikkakunnilla on sitte vaan mentävä teinihelvettiin ja purtava hammasta=)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

valitettava tosiasia. Kiva ois JOSKUS mennä esim. yökerhoon, mutta kun porukka on niin nuorta ja muutenkin jotenkin " lapsellista" . Vanhaksi sitä ollaan tultu...villasukat jalkaan ja verkkarit ja ristikoita tekemään...;)

vähän samalta tuntuu itseltä olla baarissa. Omat vaatteet tuntuvat aivan junteilta ja tosiaan muu porukka on jo melkein puolet nuorempia. Mutta eipä sen puoleen, ei sinne baariin niin hinku olekaan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat