Vierailija

8 kk neuvolassa oli pituutta 74cm ja lääkäri povasi, että tulee pitkä mies. Pikkuveljeni on nyt 17 vuotias ja 186cm pitkä ja oli 8kk ikäisenä vähän poikaamme pienempi. Mieheni ja minä emme ole kuitenkaan kovin pitkiä. Kai tuo poitsu sitten on vaan saanut koko suvun pituusgeenit. Vähän joskus harmittaa, kun sukulaiset kummastelee (pilkkaa) pojan kokoa, mutta olen yrittänyt antaa vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos

Kommentit (10)

Meillä poika oli 3kk jo 66cm ja 8kk myöskin 74cm. Nyt ikää vasta 4v ja pituutta 108cm, ei mikään hujoppi mutta käyrien mukaan tulisi 185-190cm mittaa aikuisena.

60 senttiä:) Oli siinä kätilöillä ihmettelemistä. Nyt kun ikää vuosi ja neljä kuukautta, pituus on noin 90 senttiä. Pitkä poika myöskin, kuten isänsä ja vaarinsakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sukulaisilla sitä vastoin tuntuu olevan hyvinkin tarkat normit. Äitiyspakkauksen pukukin kuulemma pitäisi olla sopiva vasta yli yksi vuotiaalle.

Miehellehän pituus ei ole ollenkaan huono juttu =)

T:Ap

Meidän poika oli 5kk neuvolassa jo 70cm, enkä ole yhtään huolissani.

Meillä myös suku " pilkkaa" kun on niin iso, mutta meitähän mahtuu maailmaan kaikenlaisia ja tosiaan eihän sitä lopullista pituutta tiedä.

mut ei mua huoleta. Koko ajan on kasvanu ylemmillä käyrillä ja miehen kans ollaan tämmöisiä tappeja molemmat joten varmaan tulee paljonkin isompi kuin mitä itse ollaan. Itse ajattelen että eipähän jää pienempien jalkoihin ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat