Vierailija

Meillä kaksi poikaa 2v ja 4v ja nyt haluan vähän taukoa mutta haaveissa siintää kolmaskin lapsi, 3-5 vuoden kuluttua eli koulun alkaessa, viimeistään kun nuorempi poika menee kouluun.

Jäisikö tämä kolmas lapsi porukan ulkopuoliseksi, jos syntyy vasta siinä vaiheessa?

Miten itse jaksaisin vauvaa kun olisi kaksi isoa koululaista isojen poikien menoineen? Olisiko se lapsistakaan kivaa?

Onko kokemuksia iltatähdistä, minkälaisia?

Ajattelin sen itse niin, että huoahdan nyt vauvaelämästä ja elän alle kouluikäisten poikieni kanssa leikki-ikäisten perhe-elämää. Mutta, haluaisin vielä yhden vauvan ja hänen kanssaan olisi luonteva jäädä kotiin eli olla kotona kun pojat tulevat ip koulusta jne. Siitä tämä ikäeroajatus.

Kiitollisena kokemuksia toivoen, Meri

Kommentit (5)

Meillä esikoinen meni kouluun kun kaksoset syntyivät ja SE jos mikä oli hyvä juttu :-) Oli jo apuna vauvojen kanssa eikä itse tarvinnut niin paljon hoivaa kuin pienemmät lapset. Kuopuksemme syntyi kun kaksoset olivat 3-vuotiaita ja sekin oli ihan oiva ikäero, kun ei ollut kuin yksi vaippaikäinen kerrallaan. Se, että perheessä on eri-ikäisiä jäseniä, on vain mukavaa ja rikkaus, tosin se on myös aika vaativaa välillä. T. nimimerkki " Itse 4-kympin kriisiä poteva uhmaikäisen, murrosikäisen ja kahden muuten vaan vilpertin äiti " :-)

Meillä on lapset sattumalta näin 15v, 4v,3v ja 6kk. Ja ihan hyvältä tuntuu. 15v auttaa oikeasti pienten kanssa ja ipanat jumaloi isoveljeä!

Jos teistä tuntuu nuo ikäerot hyviltä, ne varmaan on parhaat teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat