Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Parisuhteessa elävät tapailevat mieluiten toisia pareja ja tuntuu, etten mahdu joukkoon lainkaan. Omassa kaupungissa ei ole kuin muutama hassu ystävä, jotka eivät juuri ehdi yhteyksiä pitämään. 25-vuotias, 5-vuotiaan äiti. Toisaalta haluaisi omasta kaupungista ystävän, että olisi jopa mahd. tavata... Ankeaa.. Tässä olen itkenyt silmät päästäni yksinäisyyttä. Uudenvuodenjuhliin, jonne on tullut yleensä kutsuja paljonkin ei ole nyt minnekään kutsuttu... ihan left outside alone fiilis.

Vierailija:

Lainaus:

naimisissa enkä halua tavata yh-äitejä, syystä että hirveästi yhteistä ei ole, näiden kevytkenkäisten kanssa...

Lainaus:

[b] itse olen [/b]

naimisissa enkä halua tavata yh-äitejä, syystä että hirveästi yhteistä ei ole, näiden kevytkenkäisten kanssa...

malliesimerkki alhaisen itsetunnon omaavasta kulissiavioliitossa elävästä av-mammasta ;)

ko. mamma joko

a) kuvittelee jokaisen " vapaan" naisen potentiaaliseksi oman ukkonsa petikaveriksi (koska ukollansa on taipumuksia vilkuilla joka helman perään)

b) on kateellinen toisen vapaudesta

c) haluaisi itse jatkaa poikamiestyttö-aikojensa kevytkenkäistä elämäntapaa (tai ehkä jatkaakin)

d) ei ymmärrä, että yh:n elämä voittaa mennen tullen ja palatessa huonon avioelämän

e) on vain yksinkertaisesti TYHMÄ

totesi äiti, joka pakeni toista odottaessaan turvakotiin, oli useita vuosia yh:na (ja nautti joka perkuleen hetkestä) ja löysi vielä kaiken päätteeksi elämänsä miehen, jonka kanssa solmi avioliiton tänä vuonna. ja meille ovat tervetulleita kaikki ystävät, siviilisäädystä riippumatta.

tsemppiä ap:lle :)

Vierailija:

</p> <p> <br /></p> <p>[quote kirjoitti:

[b] itse olen [/b]

malliesimerkki alhaisen itsetunnon omaavasta kulissiavioliitossa elävästä av-mammasta ;)

ko. mamma joko

a) kuvittelee jokaisen " vapaan" naisen potentiaaliseksi oman ukkonsa petikaveriksi (koska ukollansa on taipumuksia vilkuilla joka helman perään)

b) on kateellinen toisen vapaudesta

c) haluaisi itse jatkaa poikamiestyttö-aikojensa kevytkenkäistä elämäntapaa (tai ehkä jatkaakin)

d) ei ymmärrä, että yh:n elämä voittaa mennen tullen ja palatessa huonon avioelämän

e) on vain yksinkertaisesti TYHMÄ

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

eipä juuri haittaa :D

ennemmin yksin kuin tyhmien vosujen kanssa!

Vierailija:

Lainaus:

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat