Seuraa 

tein uuden pinon, toi alko jo olee niin päätä huimaava että annetaan sen vajota menneisyyteen!!!=)

Sivut

Kommentit (67)

Äsken oli 44 viestiä joista 40 luettavissa:o Ketjussa näytti olevan viisi sivua, mutta vain neljä avautuu:o:o Viestit on " poistettu tai siirretty" viidenneltä sivulta. Vai onko täällä mennyt kirjoittelu niin villiksi, että pitää välillä jonkun poistaa pahimmat?! ;-)

Mulla ei ole mitään villiä kerrottavaa, en testaa ennen uutta vuotta vaan odotan kiltisti ensi viikolle. Ensi viikon torstaina vasta pitäis alkaa menkat enkä aio testata ennen sitä. Joulun aikana mua vaivanneet " raskausoireet" ovat kaikki kadonneet, olo on harvinaisen normaali kun ei mihinkään päähän satu:p Mieli on yllättävän rauhallinen, jotenkin olen jo valmistautunut että likavauvoihin;) siirryn viikon päästä:/ Ihme olisi jos ekasta kierrosta meikäläisellä tärppäisi.

Kovasti paljon +++:aa kaikille lähipäivinä testaileville! Ja muillekin tietty:)

-Lillis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kävin huvikseni lukemassa tuolla Tupakointi & Raskaus -puolella, ja siellä oli taas niin idioottimaisia tekstejä ihan vaan provosoidakseen kirjoteltu. Ite poltan nyt, mutta todellakin lopetan sitten kun plussaan, ei tiedä jos joskus sorrun yhden polttamaan, muttei ole tarkoituksena. Ottaa vaan niin aivoon kun ihmisten on pakko valittaa joka asiasta koko ajan! Lueskelen aika usein lehdestäkin mielipidekirjotuksia, ja sehän nyt on selvää että erilaisia mielipiteitä on niin monta kuin ihmisiäkin, eikä niistä päästä koskaan yksimielisyyteen.

Sitten oon kuullut juttuja siitä, mitä kaikkea raskaana oleville tuntemattomat tulee huomauttelemaan... Tupakoinnista, terassilla käymisestä (vaikka ei olis alkoholia lähimaillakaan), kahvinjuonnista. Kyllä täältä pesee sitten ainakin takaisin jos joku kehtaa tulla jotain huomauttelemaan kun/jos joskus olen raskaana!!

...Tuli taas vähän tulistuttua.. Meenpäs tästä hetkeksi rauhottumaan muualle, ettei tarvi käydä lukemassa kaiken maailman tekstejä kun nää vauvakuume-puolen jutut tuli luettua =)

eli heti alkuun,PAHOITTELUNI kaikille tädin yllättämille!!! Mitenkäs se nyt noin sitkeesti saikin itsensä tungettua niin monen syyskeijun kotiin...=/

Eikä edes loppua näy, täällä menossa kp 33/28-34, ja [color=red] menkkajomotukset [/color] kovenee hetki hetkeltä!!!!!!!!!!!! Paskan paska. No, ainakin on sitten lokakuisissa paljon mukavia kavereita... MÄ kyllä masennun ja syön kaikki loput joulusuklaat samaan syssyyn. Ei tää nyt ollut kun toinen yrityskierto vasta,eikä edes mitenkään hirmuisen vakavasti yritetty, mut silti nyt harmittaa. Ois sittenki pitäny yrittää enemmän, ei tällanen tjot-linja oo mistään kotosin. *manaa*

Positiivista asiassa on se, että kierto vaikuttais tasottuvan tohon 32-33, se helpottaa elämää jatkossa. Viimeiset kierrot olleet 33 ja 32, ja tästä ilmeisesti tulee sitten kanssa jotain sinnepäin.

Mutta joo, mä en nyt saa tän järkevämpää irti, odotan vaan että koska tulee ensimmäinen lorahdus. Tulispa sitten edes tänään jo, ettei tarvis huomiseen asti odottaa.

Joo Lillis,ne varmaan pitää meidän juttuja jo niin sekoina,et kattoo paremmaks sensuroida välillä ;))

Huomenna alkaa sit plussia sadella,jännää!!! Ite testaan vasta sunnuntaina,sit olis 41/35-40. Pakkohan siinä on jotain näkyä,jos on tärppi käynyt ja jonsei näy,niin sit on vaan hormoonit ihan sekasin :/

Mutta maha on ihan sekasin pelkästä jännäyksestä.

Kohta tulee vieraita,joten pakko lopettaa...ettei vaan jää kii ;)

Ei mulla saisi olla noita testejä kotona lainkaan, koska vaikka järki sanoo, ettei ennen oletettua tädin tulopäivää pidä testata niin kädet ei tottele... Eli tänään tuli postissa mammaksin lähetys, 3 testiä... Arvaatte varmaan mitä menin tekemään??? Testin tietysti, tuloksena nega. Kp on tänään siis 27/29-32, mutta jos ovis on ollut ajallaan niin nythän jo pitäisi näkyä??? Mun mielestä ovis oli tuossa 18-19.12. jos nyt oikein muistan. Jos tuota testiä oikein tihrustaa niin ehkä siinä joku viivan paikka näkyy... Olen kulkenut nyt ympäri kämppää tikku kädessä ja jos jonkinlaisessa valossa sitä tihrustellut...

Uskomatonta, miten ihminen näin sekoaa! Tiedän, ei tarvi kenenkään kertoa, että tein testin liian aikaisin =). Mutta tein sen onneksi keskellä päivää, virtsa oli rakossa noin ehkä tunnin, eli kaikki plussan varmistamisen merkit on toteutettu =)))).

Olen ollut hiljainen ja lueskellut vaan viestejä. Hurja toivo alkaa nostaa päätään kp on 28/28 ja mitään tätiin viittaavaa ei ole näkynyt. Kierrot olleet aina tasaisia 28 päivän kiertoja. Olen nyt tikuttanut oviksen kahtena peräkkäisenä kiertona, yritystä on kohta vuosi takana. Ensin tjot- meinigillä sitten aloin laskea ovislaskurilla ja nyt siis lopuksi tikuttelin Aconin ovis testeillä. Miten tämän kolmannen tekeminen voikin olla näin hankala kun kaksi on jo saatu aikaiseksi luulin tämänkin vain ilmoittavan tulostaan suhteellisen nopeasti. Onko muita uudenvuoden testailijoita? Itse en varmaan malta kauan odottaa. Onnea jo plussanneille! ja tsemppiä sen ikävän tädin masentamille, niitäkin kun ikävä kyllä taas oli.

Nythän se täti tuli kylään, vähän niinkuin ounastelinkin tapahtuvaksi.. Vähin äänin siirryn lokakuisten puolelle ja toivotan teille jääville oikein paljon plussasäteitä!

Heippa,

olivia-s

Enhän mää pystynyt olemaan coolina vaan tein äsken testin. Ja arvaatteko? Se näytti kahta viivaa!!! Ihanaa,meille tulee syksyllä VAUVA! en pysty nyt keskittyyn enempää,mukavaa vuodenvaihdetta kaikille ja HYVÄÄ,PLUSSARIKASTA UUTTA VUOTTA!!!!

Ehkä sä olit tarpeeksi Cool tähän asti ja se kannatti! ;))

Kp 19 Selkä särkee, on kylmä ja nännit kutiaa. Mutta ei vissiin oo mikään oire toi kutiaminen, eikös ne rinnat ala oikeen kunnolla särkemään. Ja lisäks olin (seisoma)töissä taas tänään niin siitähän toi selkäkin kipeeks tuli.

Juupeli, minä lähden suihkuun ja valmistautumaan vieraiden vastaanottoon ;)

mutta eipä ole. Oon silti huomannut saman ennenkin.

Onpas hankala kirjoittaa kun teloin eilen käteni. Saunassa otin kiinni oven kahvasta, käsi lipsahti ja kynsi katkesi niin perkeleen syvältä ja kipeesti että! Sit lisäks kotona löin toisen käteni lasipöydän kulmaan, ja tais osua johonkin hermoon kun vihloo vähän joka puolelta.

Minäkin liityn Uuden Vuoden Testaajiin! Nyt kp 18, liian aikastahan tää on kaikin puolin mutta huvikseni testaan. Joopa joo huvikseni, ajattelin vetää kunnon viinakännit pitkästä aikaa huomenna kun on tullut viime aikoina lipiteltyä siideriä, ja sitten Tipaton Tammikuu. Sellasta en ookkaan ikinä vielä pitänyt. Ei tarvi sitten ens kuussa joka viikonloppu testailla. Veikkaan meinaan että mun kierto kuitenkin venyy taas. Viimeks meni siihen että testasin pari kertaa viikossa vähintään, kun ajattelin että josko NYT jo näkyis jotain.

Nyt oli kyllä jollain täällä sellasia oireita että oon varma että muutama plussa tulee ainakin huomenna! Ja ens viikolla lisää =)

Nyt tarvii lähteä Alkoon päin hipsimään. Jos ostais oikein paljon viinaa niin sitten harmittais kun tulis huomenna plussa eikä vois juoda niitä! Joopa joo...

milloin uskallan testiä taas..pelottaa niin vietävästi se negatiivinen tulos:(

odottelen tässä viikon verran ainakin, yritän siis ainakin..

kun tosiaan nega on tullut kp 29 ja kp 32 aamuina...

kyllä se vauva siellä odottelee testin tekoa jos mukana on:):):)

ihanaa uuttavuotta kaikille minulta ja palaillaan vuonna 2006 asiaan:):):)

eli tänään iihan VIRALLISESTI myöhässä!!!

koska mua neuvottiin et eilen ei viel sillee ollu myöhäs ku jos menkat ois alannu ni ois vaihtunu kp 1 eli ei ois kierto pitkittynyt..

mutta ei siis oireita...:)

siistii:):):):):):)

vaikka negasinkin tossa maanantaina, kp 29 niin jotenkin tuo toivo on noussut....toivottavasti ei turhaa:)

aamuisin en ole mitannut mitään lämpöjä muta piruuttani mittasin täs parin iltaa, toisen 37.5 ja toisena 37 ja hiuka pääl...

minä siirryn lokakuisiin, mutta käyn vaklailee teidän plussauutisia täällä :) ja toivotaan, että niitä tulee runsaasti ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tokihan olisi hyvä jos voisi pidättäytyä alkoholista (ja siihen liittyvästä tupakoinnista, tunnustan) kokonaan näin piinaillessa, mutta se vaan on mun mielestä hätävarjelun liioittelua...Yritän elää

Lainaus:

mahdollisimman

normaalia elämää plussaan saakka ja siihen kuuluu ajoittain juhlimistakin. JOS olisi niin hyvin käynyt, että ensi viikolla menkat ei alkaisikaan, niin tässä vaiheessa vedetyt pikku -tai vaikka pers- kännit ei kyllä vielä aiheuta mitään vahinkoa alkiolle. Veikkaan, että yllättävän moni täysin terveenä syntynyt lapsi on tämän kokenut, luontoäiti suojelee omiaan niin että ennen kuin tuleva äiti tietää olevansa raskaana, ei voi pahemmin ainakaan viinalla vauvaa vahingoittaa. Joo, mä oon aika vapaamielinen tämän asian suhteen, muta korostan nyt että tarkoitan nimenomaan aikaa [u]ennen[/u] kuukautisten oletettua alkamista. Sitten kun tietää olevansa raskaana, asia on ihan eri.

-L-

Kopsaan jaaritteluni tähän uuteen pötköön:

No voi höh, kuinka moni siirtyy jo lokakuun vauvaa odottelemaan:(

Täällä on vielä toivoa, kp 22/28 eli ensi viikolla testaillaan -jos testaillaan. Päätin hillitä itseni ENKÄ tilannut niitä acon10:jä ENKÄ aio testailla yhtään ennen kuin on syytä -siis jos on. Olen aika ylpeä itsestäni, sillä tämän palstan villitsemänä oli jo todella lähellä ettei kotitesteihin lähtenyt jälleen uusi tilaus:p Ensi viikolla voin kyllä testejä tilata, mutta vakaa aikomukseni on odottaa ainakin torstaihin, jolloin kuukautisten olisi määrä alkaa. Yhtään aikaisemmin en uskalla testejä alkaa tilailemaan, sillä en todellakaan malta olla testailematta jos huoneistossa on tulikuumia testejä;) Lisäksi olen lukenut liian monta juttua, jossa epämääräinen plussatulos onkin vielä muuttunut negaksi, siis nimenomaan jos on testattu turhan aikaisin. Maltti on siis valttia:)

Mytyn tavoin osa " raskausoireistani" on selittynyt flunssan alkamisena. Ollaan koko perhe kipeänä, onneksi ei kuitenkaan kovin pahasti, ja mikä tärkeintä, tyttö alkaa jo olla parempi. Kyllä sitä itse vielä sairastaa (vaikka ei sekään kivaa ole) mutta lapsen sairastamisen katsominen on sydäntä raastavaa:´( Nyt vain lepäillään ja nautitaan viimeisistä lomapäivistä ennen kuin todellinen arki alkaa ensi maanantaina.

-Lillis-

Nyt olen aivan varma että täti ilmestyy joskus,on kova valkovuoto ja olin äsken suruissani että nyt ne alkaa vaikka pitäs alkaa ens viikon alusta,on vähä kipuilua ja maha sekasi,minä jännitän aivan valtavasti kuis käy.

Ja luulen että huonosti käy :(

Puhuin uudenvuoden juomista mitä ostais,mies sanoi että enhän minä voi ottaa mitään kun olen raskaana...minä tuumasin niin jos olen,meinaa kyllä silti vähä juhlia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat