Vierailija

Ystäväni myisi mulle 2.luokan haalarin, joka oli heille liian pieni ja pyytää siitä 70¿. Se on kuulemma jotenkin parempi haalari, kuin tavallinen.

Kommentit (9)

Meillä oli vikaa 1-luokan puvussa, jonka Reima korvasi 2-luokan puvulla (eivät tietenkään kertoneet, että uusi puku oli 2-luokkaa...). Kun tuo 2-luokan haalari vuosi, lähetin sen Reimalle takaisin ja sain uuden samanlaisen tilalle (ja edelleen 2-luokan puku). Tänä syksynä palautin tuon haalarin nro 3 ja palautteeseen laitoin, että epäilen haalarin olevan 2-luokkaa. Lopulta tunnustivat asian minulle ja sain vihdoin tilalle uuden 1-luokan haalarin, kun oli jaksanut valittaa ja valittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

juuri 2 -luokan Reimatec+ -haalareita (väritys oli tummansini-kirkkaanpunainen). Lapussa luki, että haalareiden vedenpitävyyttä ei taata.

Meillä on ollut sattuneesta syystä (Reima lähetti 1-luokan haalarin reklamaation korvaukseksi) käytössä kaksi tuollaista tummansini-punaista 2-luokan haalaria ja ne ovat vuotaneet cordurakohdista ihan seulana. Ekasta haalarista tuli vesi molemmista polvista sisään ja toinen haalari vuoti sekä polvista että pepusta. Haalareissa käytetty cordura oli myös kestoltaan todella huonoa (väri lähti polvista parin käyttökerran jälkeen ja hajosivat parin kuukauden käytöllä). Molemmat haalarit olen palauttanut Reimalle.

Voi olla, että noissa 2-luokan haalareissa on eroja, mutta meidän käytössä olleet olivat kyllä ihan ala-arvoisia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat