Vierailija

Vai kannattaako sitä kasvunvaraa olla enemmän? Ei varmaan tässä vaiheessa sovittamalla tiedä miten iso pitää olla.

Kommentit (19)

Tietysti riippuu merkistä ja lapsen koosta minkä kokoinen kannatta ostaa. Nyt on käytössä 86 Jonathan joka ei varmaan mene koko talvea ja 92 Lassie joka on sopivan reilu (villavaatteitten kanssa passeli). Tyttö oli vuoden iässä 79 cm ja on tuostakin kasvanut (nyt siis 1v5kk), mm. tarhassa yksi 2-vuotias tyttö on saman pituinen.

86cm haalari! ja se on just sopiva nyt!

ensi talveksi ostin 92cm haalarin, ainakin päälle päin katsottuna sen pitäisi mahtua kyllä... kun eikös se kasvuvauhti hiljene...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse mietin kumman ostan syksyksi, 98cm vai 104cm..Luultavasti kuitenkin ostan 98cm syksyksi ja seuraavasta tammialesta sitten 104cm.

Ap, sinuna ostaisin 92cm haalarin ja myöhemmin alesta 98cm.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta, jos lapsen haalari on tänä talvena kokoa 86, niin itse ainakin ostaisin seuraavaksi talveksi koon 98cm. Olen kuullut säännön, että yhden koon yli kannattaa hypätä.

Koko riippuu tietenkin haalarin merkistäkin.

Ensi talveksi siis.

10

Mun pojalla on nyt 92cm haalari ja ikää 1v9kk, tosin siskollaan oli samassa iässä 80cm haalari...

Se on niin paljon lapsesta - ja haalarista - kiinni. Ehkä tuo 86cm on sopiva hoikalle tytölle, mutta roteva ja pitkä poika tarvitsee 92cm haalarin.

Toisin meillä poika ei ole mitään jättikokoa. Sovita ihmessä etukäteen ja ota niin suuri että on kasvuvaraa mutta kuitenkin pystyy siinä liikkumaan. Kaipa se 92 cm menee myös jos et aio käyttää haalaria vielä tänä talvena. Mutta lapset on tosi eri kokoisia.

osta 92 tai 98. Omalla lapsellani on 98 ja täytti 2 v syyskuussa. Puku ei ole liian iso ja mahtuu varmaan vielä seuraavan syyskauden. 86 jää pieneksi jos ei jo syksyllä niin keväällä..

Mutta, jos lapsen haalari on tänä talvena kokoa 86, niin itse ainakin ostaisin seuraavaksi talveksi koon 98cm. Olen kuullut säännön, että yhden koon yli kannattaa hypätä.

Koko riippuu tietenkin haalarin merkistäkin.

92 senttinen ja on ollut tosi hyvä. Pienempi ei kyllä olisi pituuden puolesta käynyt. Meinasin ensin ostaa 98 mutta kaupassa ei enää syksyllä ollut saatavana niin jouduin ostamaan tuon 92 mutta tosiaan se on ollut ihan ok.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat