Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kuka tietää koska stockmann aloittaa tänä vuonna alet?

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä muistelen kans, et joskus on ollut topat alessa silloin hiihtoloman korvilla, mut toisaalta mulla on aika selvä muistikuva siitä, et ainakin viime vuonna Stocka laittoi ainakin osan toppavaatteista ihan tavallisen alen aikaan aleen. Mä ostin ainakin pojalle sen Didriksonsin haalarin ihan tavallisesta alesta. Ilmeisesti hivenen katsovat, että miten ovat saaneet myydyksi niitä tuotteita.

Off/offissa on naisten ja miesten merkkivaatteet ja elektronikka. Esim. lasten vaatteet ja Stockan aikuisten oma mallisto tulee sitten vasta varsinaisen alen yhteydessä aleen.

Siis sen ekan, Etelä-Suomen hiihtoloman (yleensä viikolla 8). Riippuisiko siitä miten saavat topat myydyksi?

Niin, ja joskus toppa-alessa on ollut kaikki muut paitsi Reimatecit, tai sitten muistelen ihan väärin...

itse olen myös stockmannilla töissä, en kylläkään tavaratalon puolella mutta silti ja kyseisen firman nettisivuilta käy myös ilmi tuo alkamispäivä

Monesti olen " turhan" reissun Stockalle tehnyt alen alkaessa. Vain sisävaatteita on alessa (lasten puolella) ja niitäkin nykyään aina vaan huonommin. Milloin Stocka laittaa lasten topat alennusmyyntiin?? Tietääkö kukaan?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat