Vierailija

juo vähän ja mukana 4 lasta 2-, 3-, 5- ja 12-vuotiaat.

Kommentit (11)

Tuskin nyt kukaan HUMALASSA haluaa olla lastensa nähden,mutta tuskin nyt pienestä hiprakasta kenellekkään tulee vakavia traumoja???

Kyllä itse muista,kun vanhempani olivat muutaman oluen ottaneena hauskoja ja hihittelivät ja meistä muksuista se oli lähinnä hassua,ei koskaa ollut mitään pahaa mieltä tms.

Järkeähän voi ja SAA käyttää.

Meillä ainakin otetaan muutama lasillinen viiniä/siideriä vaikka lapset on kotona ja sitten,kun kunnolla halutaan juhlia,niin onneksi on mummit käytössä.

En koskaan väsy saarnaamaan siitä, miten pienikin hiprakka tuntuu lapsesta iästä riippuen joko pelottavalta tai muuten vaan kurjalta. Aikuiset luulevat, etteivät lapset huomaa, mutta he kyllä huomaavat vanhemman muuttuneen käytöksen todella herkästi ja KÄRSIVÄT. Olen sivusta seurannut monia tällaisia tilanteita, mistä lasten silmistä näkyy paha mieli, mutta urheasti kestävät aikuisten hihittelyt ja hölmöilyt. Eikä siis tarvitse olla kyse kuin pienestä hiprakasta, humala on vielä asia ihan erikseen.

Miettikää siis lastenne parasta ja juokaa mieluummin muulloin kuin heidän aikanaan.

[/quote]

voisi olla hyvä, että sovittaisiin etukäteen, että yksi aikuisista on ajokunnossa.

En haluaisi että lasteni seurassa kukkan olisi ihan lärvit, mutta ei pieni hiprakka ole vakavaa. Pikkulasten kanssa pitää vaan ottaa huomioon, että juominen vaikuttaa motoriikkaan, lapsen nosteluun yms.

Sain itse lapsena uudenvuodenjuhlissa tinasta palohaavan jalkaan, kun valamista ' valvovat' aikuiset oli liian humalassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näin myös muut aikuiset, eikä kukaan tule tästä määrästä humalaan eikä käytös muutu. Suhteellisuudentajua ihmiset!! Tällä kaavalla meillä ' ' juotiin' ' myös jouluna.

mutta periaatteeni on, että hänen aikanaan en juo pisaraakaan. Tähän tosin vaikuttaa se, että minulla on huono viinapää ja jo pari viinilasillista " irrottaa kielenkannat" eli muuttaa käytöstäni. Mutta siis olen monissa tilanteissa ollut ainoa aikuinen vesilinjalla - tosin lapsi ei tietenkään ole mukana missään, missä kukaan olisi silminnähden humalassa.

En koskaan väsy saarnaamaan siitä, miten pienikin hiprakka tuntuu lapsesta iästä riippuen joko pelottavalta tai muuten vaan kurjalta. Aikuiset luulevat, etteivät lapset huomaa, mutta he kyllä huomaavat vanhemman muuttuneen käytöksen todella herkästi ja KÄRSIVÄT. Olen sivusta seurannut monia tällaisia tilanteita, mistä lasten silmistä näkyy paha mieli, mutta urheasti kestävät aikuisten hihittelyt ja hölmöilyt. Eikä siis tarvitse olla kyse kuin pienestä hiprakasta, humala on vielä asia ihan erikseen.

Miettikää siis lastenne parasta ja juokaa mieluummin muulloin kuin heidän aikanaan.

ai niin, äänessä on tietysti ne, joilla on aina ne mummolat, joihin lapset tuupata. En kyllä ymmärrä,miksi ei paria viinilasillista voisi juoda lasten aikana, niinhän tehdään juuri niissä maissa, joissa ei ole ollenkaan tällaista alkoholiongelmaa kuin Suomen kännäyskulttuurissa.

..jos juo, en lasten kanssa menisi edes tuollaisiin juhliin.

Meillä lapsi tulee saamaan selvän lapsuuden enkä tietentahtoen häntä vie tilaisuuksiin missä on känniläisiä.

Jos itsellä on tarvetta juoda, voi lapselle aina etsiä hoitajan.

vieraille, ja aina on ollut hauskaa. Shampanjaa saa lasin kun vuosi vaihtuu,( lapset spritea), ja kaikki saa valvoa niin myöhään kun jaksaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat