Seuraa 

Eli mulla raskausviikkoja 18+0 ja olen ollu 2 päivää pahassa oksennustaudissa ja kuumetta päälle 38. Kova huoli vauvan hyvinvoinnista. Mut ilmeisesti hän voi ihan hyvin ku neuvolasta niin sanottiin ku sinne soitin. ihmettelen vaa et miten ku en saa edes juotua ku juomat tulee ylös. Ja sit se kaike oudoin juttu..eile ku tää tauti aamulla iski ni mul pamhati toine poski iha täytee punast ihottuma näköst pientä näppyä....mitä ihmettä se voi olla??mul o nii kaamee neuvolatäti ettei se vastannu siihe mitää ku kysyin et mitä se vois olla....

Kommentit (3)

Heips!

Entäpä, jos soittaisit terveyskeskuksen lääkäriajanvaraukseen tai terveyskeskuksenne päivystykseen? Yritä vain juoda jotain, makeat juomat saattavat tulla takaisin nopeammin kuin vesi tai jokin muu vähemmän makea.

Toivottavasti olosi helpottaa pian. Ihottuma voisi viitata johonkin allergiseen reaktioonkin. Yritä saada joku muu henkilö kiinni, pidän sulle peukkuja.

Kevis

kiitos neuvoista..jotenki sitä on vaa nii ylihuolehtivainen tosta pienestä masuasukista..mä koitan nyt viel sin terveyskeskukseen sitte soitella...vaik se on kyl sellanen arvauskeskus ainaki tääl meil päin et huh huh!! Mä jo kuvittelen päässäni et mul o joku vaarallinen virus jne...hulluks tässä tulee = )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vauvallakaan ei ole mitään hätää. Jos tauti jatkuu monta päivää ja menet heikkoon kuntoon, niin sitten varmaan kannattaisi käydä sairaalassa tiputuksessa. Ei se pari päivää haittaa. Samahan se on kuin raskauspahoinvoinnin kanssa. Jos ei mitään pysy sisällä, niin sitten suonen kautta nestettä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat