Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

radun teolle saatikka harrastuksille. Mies saattaa extempore lähteä salille, jossa käy 3-4 krt/vko. Lisäksi on kerran viikossa esikoisen muskari. Onko joillakin käytössä viikkosuunnitelma systeemiä, onko toiminut? Meillä kaksi lasta vielä alle kouluikäisiä ja silti tarvetta jollekin tällaiselle olisi. Saa nähdä vaan suostuuko mies.

Kommentit (5)

Harrastamaan ei tosin päästä joka päivä, mutta meidän viikko jakaantuu näin:

Ma -mun vuoro

Ti -miehen vuoro

Ke-perheen parissa

To-käydään kaupassa

Pe-vuoroviikoin mun vuoro ja vuoroviikoin miehen vuoro

Viikonloput yleensä vietetään perheen kanssa. Todella toimiva ja molemmat voi tehdä vuorollaan mitä huvittaa, käydä vaikka elokuvissa =). Kokeilkaa!

ma tytön harrastus, johon minä vien (mies voi mennä salille)

ti pojan harrastus, jompikumpi vie, mutta mulla sen jälkeen oma meno

ke mun jumppa

to miehen sali

pe perheilta (tai mies salilla)

viikonloppuna meillä käy kumpikin omissa jutuissaan jos sellaisia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä myös seinäkalenteri jossa kaikkien perheenjäsenten nimet ja johon laitetaan ihan kaikki menot. Näin jos toinen vanhemmista ei kotona niin toinen voi tarkistaa onko ko päivään jo sovittu joku meno vai voiko sinne vielä lisätä merkinnän.

Jos minulla jo meno sovittu ja miehelle tulee meno samalle päivälle niin hän hankkii lapsen vahdin jos haluaa mennä, sama toimiii toisin päin.

Meillä kolme lasta ja minulla vuorotyö joten ilman viikko kalenteria olisimme aivan pulassa.

Isommat koululaiset osaa jo katsoa äidin työvuorot kalenterista sekä omat harrastukset ym synttäri kutsut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat