Vierailija

Meillä 2-vuotias kylpee isosiskon 4v. kanssa ilman äidin valvontaa. Usein tuntuu että äidit seisovat vieressä vielä 5-vuotiaan kanssakin ja sitten vielä valittavat kuinka äitiys on raskasta eikä ole omaa aikaa.

Kommentit (18)

Vettä on joko ihan vähän ja suihku ei päällä tai sitten suihku päällä ilman tulppaa. Ovi on raollaan ja lasten äänet kuuluvat koko ajan. Minusta tässä ei ole mitään ongelmaa, välillä aina käymme kurkkaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ollaan siella istumassa mukana, lukemassa tai muuten, mutta ei nyt kiinne pitamassa. Nyt kun ajattelin asiaa, niin eikohan han siella yksinkin paraisi.

alkaneet viihtyä yksin kylvyssä ja eivät edes halua äitiä sinne, kun äiti ei anna ruiskuttaa niin paljon vettä.

Olen joskus varsinkin täällä niitä äitiyden vaikeus -juttuja lukiessa miettinyt että taitavat nämä äidit vain tehdä siitä äitiydestä vaikeaa liialla vahtimisella ja kaikkien asioiden tekemisellä jonkun kasvatuskirjan mukaan.

tulis mieleen jättää ammeeseen yksin, meidän laspi sitten taas todella rauhallinen ja arka niin saa jäädä ammeeseen yksin jos tahtoo (4 vuotias)

yleensä ei jää yksin.

ilman jatkuvaa kiinnipitämistä n.1,5v lähtien. Mulla on tää tietokone passelissa paikkaa, suora näkymä vannaan tästä. En tiedä minkä ikäisen uskaltaisin olla aivan yksin kylvyssä, ovi kiinni ja noin. Ehkä sitten kouluiässä?

Vierailija:

Lainaus:

alkaneet viihtyä yksin kylvyssä ja eivät edes halua äitiä sinne, kun äiti ei anna ruiskuttaa niin paljon vettä.

Olen joskus varsinkin täällä niitä äitiyden vaikeus -juttuja lukiessa miettinyt että taitavat nämä äidit vain tehdä siitä äitiydestä vaikeaa liialla vahtimisella ja kaikkien asioiden tekemisellä jonkun kasvatuskirjan mukaan.

hukkua voi vain kerran! En ikipäivänä jättäis näin pieniä ilman valvontaa veden ääreen. En edes isovanhempien valvontaan saatikka

kenenkään muun.

oma äitini ei aikanaan käsittänyt ollenkaan että joskus ne lapset kasvavat vaan vielä mennessäni yläasteelle äiti pesi hiukseni ja minut ja vahti kylpyäni. eikä tämä ole edes trolli..

sellaista tarinaa kuinka joku äiti oli mennyt ovea avaamaan ja lapsi oli kylvyssä. Lapsi sitten avas hanan itse tulikuumalla ja sai palovammat pahat ja kuoli. En tiedä onko tarina totta, mutta en todellakaan uskaltanut yksin passata vettä ammeeseen edes teininä hänen luonaan yöpyessä. :)

Onhan näitä kylpyyn kuolemisia usein medioissa. En jätä omiani ilman valvontaa, siis suoraa näköyhteyttä. Välimatkaa sellaset 4m. Osaan elvyttää. Isoenoni hukkui 6-vuotiaana todella matalaan veteen. En ota riskejä, jotka näin helposti saadaan eliminoitua. Voin vaikka silittää tai laittaa pyykkiä kuivumaan samalla kun vartioin lapseni kylpyhetkeä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat