Vierailija

Annoin miehelle kauppalistan ja tyhjät pullot. Takaisin tuli pullot ja ostettua sai noin puolet tavaroista, kun ei ollut enempää löytänyt.

Kommentit (7)

En nyt tästä(kään) alkaisi vääntämään sukupuolikysymystä. Meillä minä olen se hatarapää, joka todennäköisemmin jättää pullot peräkonttiin... Ja jos mies ei ole tottunut käymään kaupassa, niin eipä ihme jos on vaikeuksia.

Omani on harjaantunut hyvin: pystyy ostamaan normaalit arkitavarat ilman ohjeistusta (hyvällä säkällä tuo jopa vihanneksia). Jos haluan jotain omituisempaa, osaa kysyä jo ennen lähtöä että mikäs se tämä on ja mistä se löytyy. Tai sitten soittaa kaupasta ja kysyy, tai peräti uskaltautuu kysymään myyjältä (ei hitto, onkohan se homo?) :)

Siperia (eli kahden työssäkäyvän aikuisen ja yhden lapsen arki) opettaa niin miehen kuin naisen. Olen itsekin parantanut arkielämän suunnittelua ja hallintaa varmaan 300 %. Hmm... pitäisköhän toi kirjoittaa CV:hen? ;)

ruuhkaa, ja kassalla enemmän kuin kolem ihmistä jonossa...silloiun alkaa niska punoittaa...sama ilmiö liikenteessä...jonot saavat näkemään punaista ja tosi asiassa kaupunkiajot suuremmat hoitelisin mieluummin itse, kun mies hermostuu jo viimesitään toisissa liikennevaloissa...On ne otuksia nuo miehet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Katsoo jopa pullokaappiin lähtiessään ja soittaa matkan päältä, pitääkö ajaa kaupan kautta.

Nykyään osaa jo ostaa riittävästi & järkeviä aineksia ihan omin päinkin ilman listaakin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat