Vierailija

ooteko kuvannu sessioitanne? ootteko kuvannu ite vai onko teillä ollu käytettävissä joku tyyppi joka on kuvannu? ootteko laittanu kuvia näytille esim. nettiin?

mua kiehtos ajatus ihan hirveesti siitä et meitä kuvattas seksin aikana mut mies ei oo oikeen lämmenny ajatukselle, ainakaan vielä. mutta kuten kaikki tietää niin kaikki keinot on sallittuja; uhkailu, kiristys ja lahjonta...

Kommentit (4)

siis toihan olis oikein mun unelma mut eipä voi mitään kun ukko on mikä on... mutta ehkä jonain päivänä mä vielä onnistun. tosin ensin pitäs saada ukko kattoon noita omakuva.orgin sivuja. ite oon vieraillu siellä useesti ja ne on tois hyvät sivut. löytyy asiaa laidasta laitaan...

Meil on kamera ja jalustakin löytyy.

Mietitty on aina joskus mut ei oo vielä saatu aikaseks.

Hyvä kun kerkee muutoin harrastamaan yhtään mitään ku lapset on koko ajan tos jalois.

Olen ehdottanu vaimolle jos vaikka joskus sais kuvattua häntä dildon kanssa!

meibisamtaim=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli siis eikun uudehkon digi kameran ostoon ja kuvaamaan, sanon että ihan mukavaa hommaa. Ja windows XP:stä löytyypi sellainen kuinWindows Movie Maker sillä voi koostaa vidoeot kokonaiseksi elokuvaksi alu- ja lopputekstejä myöten, liittää ääntä, musiikkia, kuvia ja videoita. Ja loppu tuotos vaikka sitten osoitteeseen www.omakuva.org niin Me laikki päästään katseleen mitä oikein tapahtui...

T: Iiro

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat