Vierailija

Itselläni on harkinnassa tämä ehkäisymuoto, joten nyt haluan tänne plussat ja miinukset. Aiheuttiko painonmuutosta, mielialanvaihtelua, haluttomuutta......yms?

Kommentit (20)

Näppylöitä tulee kuukautiskierron loppuvaiheessa ehkä hieman aiempaa enemmän. Pääosin voi sanoa, että olen erittäin tyytyväinen ja suosittelen hormonikierukkaa muillekin!

Mulla ei mitään tiputteluja vaan erittäin niukat menkat, finnejä on kyllä tullut, mutta mulla on muutenkin rasvottuva iho... Mulla on ollu tää kierrukka reilun vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

4kk oli jatkuvaa tiputteluvuotoa oli ja välillä vähän runsaampaakin.

halut katosi ja näppylöitä tuli sekä hiukset rasvottu älyttömästi.

kipuja tuli ja päätin otattaa sen pois.

Vierailija:

Lainaus:

Mulla pelkkää huonoa sanottavaa,ei sopinut mulle.5kk kärsin!

Otin kuparikierukan takaisin,ei enää hormooneja kiitos.Mulla sivuoireina hiukset rasvoittui,haluttomuus,masennus.Alkoi jo käymään parisuhteen päälle kun halut katosi totaalisesti.Sitäpaitsi haluan että mulla on normaali kierto pms-oireineen ja kuukautiset.Jotenkin luonnotonta että kuukautiset saattaa jäädä kokonaan pois mirenan kanssa.

Mulla oli limakalvot ihan kuivat,ihan kuin olisi ollut vaihdevuodet! Kamalaa,jo 30v! Mieheni huomautteli jatkuvasta pahantuulisuudesta ja sanoi etten yleensä ole noin äkäinen.Mikään ei tuntunut miltään.Kaikista kamalinta oli haluttomuus,olisin mieluummin vaikka virkannut kuin sekstaillut (ei kiva ;).Mulle ei sopinut aikoinaan pillerit,eikä näköjään hormoonikierukka.

Käykääpä siskot kattomassa netistä lisätietoa niin ei tarvii täältä kysellä... kun ei täältä läheskään aina mitään asiallista tietoa saa.

Limakalvot kuivat, mutta ei iho-ongelmia. Langat pistelivät ja haittasivat sekä ennen että jälkeen lyhennyksen. Alavatsakipua ja " kramppeja" , onneksi ei kovin usein. Mummo-olo, rinnat kutistuivat.

...tais tiputella sen eka kolme kuukautta. Sit kuukaustisten aikaan, kun siis niiden pitäis tulla, on ollu välillä ihme kipua nivusessa. Mutta yhdellä buranalla olen selvinnyt.

Mitään muuta negatiivista ei ole ollut. Menkkoja ei juurikaan tule, jos tulee, niin ihan pikkuhousunsuojalla olen selvinnyt. Ihossa ei mitään muutoksia enkä kyllä muutenkaan ole mitään havainnut. Mulla on ollu Mirena nyt kohta kaksi vuotta.

Kertokaas nyt muuten kun kierukasta jutellaan, niin saako kierukan kanssa käyttää tampoonia???????

Mulla pelkkää huonoa sanottavaa,ei sopinut mulle.5kk kärsin!

Otin kuparikierukan takaisin,ei enää hormooneja kiitos.Mulla sivuoireina hiukset rasvoittui,haluttomuus,masennus.Alkoi jo käymään parisuhteen päälle kun halut katosi totaalisesti.Sitäpaitsi haluan että mulla on normaali kierto pms-oireineen ja kuukautiset.Jotenkin luonnotonta että kuukautiset saattaa jäädä kokonaan pois mirenan kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat