Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (9)

Joo, virolaisessa lehdessä on minusta juttua. Sitten ollessani 6v tehtiin meistä perhejuttu kuvineen kaikkineen.En muista sitä mutta leike on tallella.Radiossakin olen ollut parisen kertaa.Niin ja eräillä festareilla jouduin kameran ja kyselyn uhkriksi.

Mutta jos taloasi haluat esitellä jossain lehdessä, niin nappaa asunnostanne digikuvia (joku erikoisuus joka teillä on yms.) ja lähteä sähköpostilla lehden toimitukseen. Joku toimittaja voi kiinnostua asunnostanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taloaan voi itse tarjota suoraan lehdelle, esim. päätoimittajalle tai toimituspäällikölle. Lehdestä voidaan tulla katsomaan, mutta se ei vielä tarkoita, että tehdään juttua. Täytyy olla kuvauksellinen kohde ja mielellään jotain vähän erikoisempia (ei kummallisia!) ratkaisuja.

Joskus esitellään aika tavallisiakin remontteja, mutta silloin pitää ottaa yhteys jo suunnitteluvaiheessa, jotta eri vaiheet voidaan kuvata.

Jos et tähän ikään mennessä vielä " päässyt" niin et ole riittävän mielenkiintoinen ihminen.

Mutta juutottakai kuuluisuus tekee autuaaksi.

useampaankin lehteen ja pari juttua tehtykin. Mä en ottanut yhteyttä lehtiin, vaan he minuun. Joka pyyntöön en suostunut, kun en pitänyt juttuideoista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat